1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My dresses"

"My dresses"

Çeviri:Benim elbiselerim

June 28, 2016

31 Yorum


Gke851858

BENİM ELBİSELERİM de ELBİSELERİM de aynı şey değil mi yav :)


Sava954815

Burda My dress' diyemezmiyiz


incikin_

' işareti ismi çoğul hale getirmiyor; ama çoğullar konusuyla da biraz ilgili.

Sonu -s sesi ile veya çoğul eki -s ile biten isimlere aitlik eko getirmek istersek tekrar-s getirmek yerine ' kullanıyoruz. Örneğin:
The girlS : kızLAR
The girls' : kızlarIN


ndermina

Dress elbise anlamına geliyo ama "s" takısı gelirse (çoğul olduğu için) elbiseler anlamına geliyor


EyllNaz883960

Kadın sanki biraz yanlıs soyluyor my kelimesini doğru soyluyor.Ama dresses kelimesini yanlıs soyluyor.Kafam karıstı


Cemre17851

Şiveler farklı olabiliyor. Burada mesela yumuşak bi ingilizce konuşuyorlar bende ingilizce aksanlarını bilmiyorum bu yüzden hangi ingilizce bende bilmiyorum biken varsa yazın


mehmet412192

"My dress" ile "My dresses" arasında bir fark var mı??


StellaMerlo

My dress= Benim elbisem My dresses= Benim elbiselerim

Sonndaki ''-es'' eki kelimeye çoğul anlam katar.


ali548826

İngilizce dil çeviriminiz düşük ve farklı....kullanmış olduğunuz aksan İngiliz İngilizcesi mi, yoksa Amerikan ingilizcesimi, dresses -diresı z olarak okunmuyormu


ali548826

bir çok kelimelerde çeviriminiz çok farklı....yoksa yanılıyormuyum....hangi bölgesel bir aksan kullanıyorsunuz..öz..ayrıca Google translate çevirimleri hatalımı


glin71

Bencede yânlış. Çevirme olunca kadının dediğini diyom yanlış gösteriyor


.TheOreo

Doğruyu söyledim benim elbiselerim diyerek ama kabul etmedi


Melikesafak

Sadece elbislerimi neden kabul etmiyor


Yiit737490

Ben doğru cevapla aynı verdim yanlış dedi mk


habib336921

"Benim elbiselerim" yokta Sadece "elbiselerim" desek olmazmı? Zatrn aynı anlamı taşıyor..


MuammedKAYA

Kadin garip konusuyor


mustafa489543

BUNU BILMEYEN .........


Eren576544

Bu nebişim ingilizce kanalı


-lalalalisa_m-

Konuşma tarzından şikayetçiyim,çnk zor kelimelerde yavaş modunu vermemekte,ama böyle kolay kelimelerde neden yavaş mod var? Çok saçma uzun cümlelerde yavaş modu versenize,birde ağızlarını yaya yaya söylüyorlar,karşında kusura bakmayın ama hayvanmı var ki bu hızlı kelimeyi anlasın... Lütfen bunu düzeltin,hiçbirşey anlaşılmıyor,yanlış yapınca can gidiyor,sonra bütün ilerleme yok oluyor,ayrıcakla eğer bunları yapmıyorsanız canı kaldırın! Lütfen bu yazdıklarımı dikkate alın!


KARABELAhd

Doğru yaptım yanlış dedi


ismail396018

giysi ile kıyafetin farkı nedir¿ dress ile clothes kafamı karıştırıyor


EnsarYldz3

Hangi ligdesiniz


Halime873394

Arkadaşlar hepsini birleşik yazınca kabul ediyo


sophia123456ABD

Bana okulda dresses kelimesini giymek diye öğrettiler


sophia123456ABD

Roblox hesabım Unicorn58sivas Takip edin ve bana ordan mesaj atın duolingo ailesi


Rukiyeturkkaya

Dogru cevap verdim yanlis kabul etti


Hira443

Aslında sorular güzel

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.