"Mydresses"

Çeviri:Benim elbiselerim

2 yıl önce

15 Yorum


Gke851858

BENİM ELBİSELERİM de ELBİSELERİM de aynı şey değil mi yav :)

1 yıl önce

Sava954815

Burda My dress' diyemezmiyiz

1 yıl önce

incikin_
incikin_

' işareti ismi çoğul hale getirmiyor; ama çoğullar konusuyla da biraz ilgili.

Sonu -s sesi ile veya çoğul eki -s ile biten isimlere aitlik eko getirmek istersek tekrar-s getirmek yerine ' kullanıyoruz. Örneğin:
The girlS : kızLAR
The girls' : kızlarIN

1 yıl önce

ndermina

Dress elbise anlamına geliyo ama "s" takısı gelirse (çoğul olduğu için) elbiseler anlamına geliyor

2 yıl önce

EyllNaz883960

Kadın sanki biraz yanlıs soyluyor my kelimesini doğru soyluyor.Ama dresses kelimesini yanlıs soyluyor.Kafam karıstı

1 yıl önce

iremsu95

kolaydı

1 yıl önce

Cemre17851

Şiveler farklı olabiliyor. Burada mesela yumuşak bi ingilizce konuşuyorlar bende ingilizce aksanlarını bilmiyorum bu yüzden hangi ingilizce bende bilmiyorum biken varsa yazın

1 yıl önce

mehmet412192

"My dress" ile "My dresses" arasında bir fark var mı??

9 ay önce

StellaMerlo

My dress= Benim elbisem My dresses= Benim elbiselerim

Sonndaki ''-es'' eki kelimeye çoğul anlam katar.

7 ay önce

ali548826

İngilizce dil çeviriminiz düşük ve farklı....kullanmış olduğunuz aksan İngiliz İngilizcesi mi, yoksa Amerikan ingilizcesimi, dresses -diresı z olarak okunmuyormu

9 ay önce

ali548826

bir çok kelimelerde çeviriminiz çok farklı....yoksa yanılıyormuyum....hangi bölgesel bir aksan kullanıyorsunuz..öz..ayrıca Google translate çevirimleri hatalımı

9 ay önce

glin71

Bencede yânlış. Çevirme olunca kadının dediğini diyom yanlış gösteriyor

8 ay önce

Selmafahre

Doğruyu söyledim benim elbiselerim diyerek ama kabul etmedi

7 ay önce

Melikesafak

Sadece elbislerimi neden kabul etmiyor

7 ay önce

Yiit737490

Ben doğru cevapla aynı verdim yanlış dedi mk

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.