دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"She is thirsty."

الترجمة:هي ظمآنة.

منذ سنتين

21 تعليقًا


pisamad

هي عطشانة

منذ سنتين

shaheedmis

هي عطشه

منذ سنتين

ABU3LI

She is thirsty هي عطشانة

منذ سنة واحدة

OdJO12

الترجمه: هی عطشی بالالف المقصورة علی وزن فعلی لان مونث فعلان فعلی

منذ سنة واحدة

Mohamad867175

هههههههههه

منذ أسبوعين

Mohamad867175

مادخل

منذ أسبوعين

m_992

ترا عطشى نفسها ظمآن..

منذ سنة واحدة

BatoolMaso

هي عطشى

منذ سنة واحدة

mohsen1232

هو جابلي عطشان ,,وانا كتبتها و طلعت غلط ازاي يعني؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

منذ 8 أشهر

wrWI11

ما كتبته أدق مؤنث عطشان عطشى

منذ 8 أشهر

VFnQ6

متى نظيف is في الجملة

منذ 6 أشهر

ifCb9

إذا كان مفرد

منذ 4 أشهر

engabdelqawy

يعني ايه هي ظمني ؟ ليه كاتب كده

منذ 4 أشهر

ma71219

النطق غير واضح للكلمه

منذ 4 أشهر

wvfg2

She is thirsty

منذ شهرين

elae349713

آسفة لاكن هل ظمآن يعني عطشان؟؟

منذ شهرين

khlody2

كتبت هي ضائمه

منذ شهرين

qNyY6

هي عطشانة

منذ شهرين

hafssa699388

Thirsty

منذ شهرين

Ow7i7

She is thirsty

منذ شهر واحد

Barbarawtham

When i read the commentation i am be always sure

منذ شهر واحد

المناقشات ذات الصلة