"Bu müesseseden."

Çeviri:Das geht aufs Haus.

2 yıl önce

6 Yorum


yagizmertkaya

Bu bir deyim mi yoksa bir hata mı bulunmakta?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Deyim, bir hata yok. Hatta İngilizce'si de "This is on the house."

2 yıl önce

yagizmertkaya

teşekkür ederim :)

2 yıl önce

kinte_kunta

Geht auf's Haus

1 yıl önce

halilefem

bu bizden filan gibi birsey mi acaba? bire bir gecis olmuyor ya bazen. bir de aufs =auf das mi acaba?

7 ay önce

BLGSYR

Aynen öyle

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.