"Bu müesseseden."

Çeviri:Das geht aufs Haus.

June 28, 2016

6 Yorum


yagizmertkaya

Bu bir deyim mi yoksa bir hata mı bulunmakta?

June 28, 2016

MeteUlku

Deyim, bir hata yok. Hatta İngilizce'si de "This is on the house."

June 28, 2016

yagizmertkaya

teşekkür ederim :)

June 29, 2016

kinte_kunta

Geht auf's Haus

May 10, 2017

halilefem

bu bizden filan gibi birsey mi acaba? bire bir gecis olmuyor ya bazen. bir de aufs =auf das mi acaba?

May 12, 2018

BLGSYR

Aynen öyle

November 26, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.