1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like Fridays."

"I like Fridays."

Fordítás:Szeretem a pénteket.

January 31, 2014

33 hozzászólás


RobiNgyesi

'péntekeket' helyett 'pénteketet' van hibásan írva


Princz_Laszlo

Nem lehet, hogy ez csak magyarban egyesszám? Általában szeretem a pénteket, ami egyenértékű azzal, hogy a péntekeket szeretem.


blghgbr

Hibajelzésként küldjétek, ne hozzászólásként! Ezt valószínüleg csak a felhasználók olvassák.


brigittacsilla

Ha elfogadja helyesnek a választ nem lehet hibát jelenteni.


atomjani

Ott, ahol elfogadtatni szoktad a jó válaszod. A hibát is ott lehet jelenteni.


sazoo

Ha mobilon vagy, akkor piros zászló.


vzsolti

Szeretem a péntekeket! Kérem javítani.


Hitetlen1980

Szerintem, ha csak ezt a pénteket szeretném, akkor, mint máskor mindig, itt is az lenne, hogy ezt (a pénteket). E nélkül általánosan mindegyikre vonatkozik. Szeretem a bort, nem a borokat, mert az kicsit magyartalan.


Csxy

Fekete Rebeka is nagyon szereti! <3


cet423

A "péntek az én napom" jó lehet?


JanosGrenc

a friday végén lévő s hangot következetesen nem tudom hallani.úgy érzem,hogy nincs kihangsúlyozva


Judit239080

Bezzeg, ha én fordítottam volna egyes számban, biztos nem fogadja el!


MajorJnos

Fridays = péntek Friday= ?


Era_Marcali

Nem enged beszélni a program :(


CzinegeFerenc

Nem értem, hogy a like sző első betűjét, miért V-nek ejti a gép??????


JnosPollk

Kedvelem a péntekeket. Ezt miért nem fogadja el?


koncsard.t

Az elobb mikor az volt hogy " On wednesdays i drink wine" a "Szerdán bort iszom"-ról kijavított "Szerdákon bort iszom"-ra. Akkor a Fridays-nél miért fogadja el az egyes és a többesszámot is?


DvidTamsi

Ott van az a szó, hogy "on". Ezt jelenti, hogy minden egyes szerdán az a programod, hogy bort iszol. Ebben pedig nincs ilyen, csak simán szereted a pénteket. Nincs cselekvés. Ezért mind1, hogy többes vagy egyes számban írod.


Pola51

ha azt mondom, hogy pénteken, az a mostani péntekre szól, nemde?


Lorincz.Hunor

szerintem hogy "szeretem a penteket", az az osszes pentekre ertetodik azert a tobbesszam, ha csak a mostani penteket szeretem akkor lenne egyesszamban.


aptg.gabi

mert tévedett a bagoly! jelenteni kell!


GusztvHara

Fridays szerintem többesszámú alak


hangolos

Imádom a péntekeket? Az mírt nem?


batika75

Mert az nem "i like", hanem "i love" lenne.


KicsiAliz

imádni = adore. Külön szó van rá, azért nem fogadja el.


Gizus123

De miért teszi a péntekeket többes számba? Arra gondoltam, talán ez is egy mondás lehet, ezért így fordítottam: "olyan vagyok, mint a péntekek" - persze ez az életembe került. :-( De tényleg rossz ez a fordítás? Hmm. azt hiszem igen, mert akkor talán angolul így hangzana?: I am like fridays?


aptg.gabi

valami olyasmi szerintem is :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.