A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like Fridays."

Fordítás:Szeretem a pénteket.

4 éve

26 hozzászólás


RobiNgyesi

'péntekeket' helyett 'pénteketet' van hibásan írva

4 éve

blghgbr

Hibajelzésként küldjétek, ne hozzászólásként! Ezt valószínüleg csak a felhasználók olvassák.

4 éve

brigittacsilla

Ha elfogadja helyesnek a választ nem lehet hibát jelenteni.

4 éve

sazoo

De lehet.

4 éve

brigittacsilla

Hogyan?

4 éve

atomjani

Ott, ahol elfogadtatni szoktad a jó válaszod. A hibát is ott lehet jelenteni.

4 éve

sazoo

Ha mobilon vagy, akkor piros zászló.

4 éve

vzsolti

Szeretem a péntekeket! Kérem javítani.

4 éve

Csxy

Fekete Rebeka is nagyon szereti! <3

4 éve

cet423
cet423

A "péntek az én napom" jó lehet?

3 éve

Katie202065

I love, too.

1 éve

JanosGrenc

a friday végén lévő s hangot következetesen nem tudom hallani.úgy érzem,hogy nincs kihangsúlyozva

2 hónapja

koncsard.t

Az elobb mikor az volt hogy " On wednesdays i drink wine" a "Szerdán bort iszom"-ról kijavított "Szerdákon bort iszom"-ra. Akkor a Fridays-nél miért fogadja el az egyes és a többesszámot is?

4 éve

DvidTamsi

Ott van az a szó, hogy "on". Ezt jelenti, hogy minden egyes szerdán az a programod, hogy bort iszol. Ebben pedig nincs ilyen, csak simán szereted a pénteket. Nincs cselekvés. Ezért mind1, hogy többes vagy egyes számban írod.

3 éve

Pola51

ha azt mondom, hogy pénteken, az a mostani péntekre szól, nemde?

2 éve

aptg.gabi

mert tévedett a bagoly! jelenteni kell!

4 éve

Lorincz.Hunor

szerintem hogy "szeretem a penteket", az az osszes pentekre ertetodik azert a tobbesszam, ha csak a mostani penteket szeretem akkor lenne egyesszamban.

3 éve

GusztvHara

Fridays szerintem többesszámú alak

3 éve

Pola51

Egyértelmű!

2 éve

dali_norbi

Miert nem jo hogy: "Szeretem a penteki napokat" vagy "Penteki napokat szeretem"

3 éve

BorosTmeaB

Nincs olyan szotag

3 éve

hangolos

Imádom a péntekeket? Az mírt nem?

4 éve

batika75
batika75

Mert az nem "i like", hanem "i love" lenne.

4 éve

KicsiAliz

imádni = adore. Külön szó van rá, azért nem fogadja el.

4 éve

Gizus123

De miért teszi a péntekeket többes számba? Arra gondoltam, talán ez is egy mondás lehet, ezért így fordítottam: "olyan vagyok, mint a péntekek" - persze ez az életembe került. :-( De tényleg rossz ez a fordítás? Hmm. azt hiszem igen, mert akkor talán angolul így hangzana?: I am like fridays?

4 éve

aptg.gabi

valami olyasmi szerintem is :)

4 éve