A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The girl has the plates."

Fordítás:A lánynál vannak a tányérok.

4 éve

33 hozzászólás


aptg.gabi
aptg.gabi

Szeretném megkérdezni, hogy a feladatra a:

-LÁNYNAK VANNAK TÁNYÉRJAI.-

  • megoldás miért nem jó? Ez mást jelent?
4 éve

attila.sza1

Szia ! Akkor ugy irnank hogy : The girl has plates.

4 éve

railwayman03

Yesss... úgy van!

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

oké, köszi! :)

4 éve

patrik31

ja

4 éve

Sziszike2383

Valaki elárulna nekem a mondat melyik resze utal arra hogy nala van es nem az ove?Talan a the ? ez minden esetben igaz?ha the -t hasznalom egy adott targy elott akkor csak nala(vakinél) van nem az ové?PL:They have the key vagy the dog has the ball ..

4 éve

Joyszi

A mondat azt jelenti, hogy a lány birtokolja a tányérokat...ebben az értelemben mindegyiket el kéne fogadnia, viszont az angol ilyen uh nála vannak a tányérok.

4 éve

Vortiguant

a plate azt is jelenti hogy lemez. nem?

4 éve

fectroll
fectroll

Igen, meg ezüstneműt, fémétkészletet, tányért, lapot, nyomólemezt,névtáblát, klisét, műfogsor tartólemezét, meg még sorolhatnám, de ezen jelentések furcsasága, hogy nem alkalmazhatók minden szövegkörnyezetben.

4 éve

Ande2

Is-is ! Mondatba illesztve a megfelelőt alkalmazd :-)

4 éve

JohnnyPippi

Szerintem a helyes mondat

A tányérok a lányé.

4 éve

GaborBihary
GaborBihary

Ez sajnos magyarul helytelen. Így helyes: A tányérok a lányéi.

1 hete

jany1284

háhá én majd nem beugrottam neki :D

4 éve

zsozsoki

nem értem az egészet :-(kezdő vagyok)-:

4 éve

Delillah21

Mêrt nem fogadta el a lànynak megvannak a tànyérjai ...és mért azt irta h a lànynak megvannak a tànyérok?

4 éve

SndorTth20

Az eddigi összes mondatban következetesen a The szócska így változtatta meg a mondatot. Ezt így kell értelmezni.

5 hónapja

extraflex

"A tányérok a lányé" miért nem jó?

4 éve

GaborBihary
GaborBihary

Mert magyarul: a lányéi.

1 hete

Ande2

Lánynál vannak a tányérok" "A lánynál vannak a tányérok" Egyszer kéri s van hogy ő ajánlja fel az " A" betűt vagy éppen elfogadja nélküle. Kérdés... mennyiben változott meg a mondat jelentése az "A" nélkülözésével ?

4 éve

makkmarce

az eredeti mondatba benne van a "The" szócska, sokat nem változtat, de nyelvtanilag se hiszem, hogy helyes hogy kihagytál egy határozott névelőt a magyarból.

4 éve

anizia51

Vannak tanyerjai a lanynak. Ez miert nem jo?

4 éve

Blasko_Zsofia

Akkor már: a lánynak vannak tányérjai. De ezt nem fogadta el, holott helyesnek helyes.

4 éve

anizia51

Amit meg valasznak felajanlott, az a ket jelentes nem egyenerteku

4 éve

dawehun

Az nem jó hogy a lánynál vannak tányérok ?

4 éve

Anitangol02

Bocsi h ide irom, de mibol lehet megallapitani, hogy have vag has?? :-) kosszencs

4 éve

csiges

Szia, E/3ban has-t hasznalunk, minden mas szemelyben have-t. :)

4 éve

patrik31

Köszönöm szépen!

4 éve

patrik31

Onnan, hogy ő - nél (E/3) has van a többinél (E/1., E/2., T/1., T/2., T/3., . Ha nem érted, akkor szóljál! :-)

4 éve

Noemiii88

Irom vàlaszba hogy a lànynàl vannak a tànyérok és kijavít hogy nemjó mert a helyes hogy a lànynàl vannak a tànyérok..miezmà?

4 éve

tigrisgyerek

ha és amennyiben the girl has her plates = a lánynál vannak a tányérjai és the girl has the plates = a lánynál vannak a tányérok

akkor gyanítom az angol egyszerűsít, elhagyják a birtokos névmást, ebben az esetben a "her"-t mivel az jóval valószínűbb, hogy annál van valami akié. Így marad a rövidített változat: the girl has plates

4 éve

LszlDnes1

A lánynál vannak a tálak

4 éve

CoralWarde
CoralWarde

Bocsanat nem vagyok magyar. Why is the verb sometimes allowed to be at the end and sometimes not?

2 éve

sikobela
sikobela

Magára aggatta őket vagy a zsebeiben hordja?

6 hónapja