"A cipője"

Fordítás:Her shoe

January 31, 2014

15 hozzászólás


Annszofi

A cipőt nem többesszámban mondjuk mivel párban vannak mint a nadrágot?


KrisztinKr1

the his shoes miért nem jó? hiszen ott van : A cipője


gabenahun

The his shoes egyszeruen angoltalan. Ilyenkor nem rakunk nevelot mint a magyarban. His shoes es kesz


Gyula22

"her shoes"

Miért nem jó?


Librarian06

nekem elfogadta :-)


Mandeville7

Én is azt kérdezem miért nem jó mind a két harmadik személy?


SosTnde1

Miért nem többesszámban használjuk?


Zoltan49

Gondolom amerikai angol.


mozigyar

Ez nő cipője is lehetne, nem?


laszlo.tor

"Its shoe" szerintem szintén jó. Miért ne lehetne cipője egy élettelen tárgynak vagy állatnak?


luizpepe11r

his shoe ez is jó


werteticsbrigi

A shoet tobbes szamba kell rakni. Mindig! Shoes


csabca3

Az nem her? Mert nekem azt írja hogy his.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés