1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Azok almák."

"Azok almák."

Fordítás:Those are apples.

January 31, 2014

7 hozzászólás


roland.bar1

Ez nem "those apples" lenne?


frnalilla

Az are-t mindig kihagyom


johalasz46

Mindkettő helyes, elfogadva ! Those = they...- 2021.01.


kviky

Ez nem azt jelenti, hogy ők almák (They are apples?) Azok az almák "These apples "(nem?)


jizargo

A They azt is jelenti hogy azokat.


MaryAnn007

ez nem they hanem those


Rolland560491

They are apples az nem ők almák?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.