1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "More questions than answers."

"More questions than answers."

Μετάφραση:Περισσότερες ερωτήσεις από απαντήσεις.

June 29, 2016

4 σχόλια


TTroK6VC

Απάντησα τρείς φορές σωστά καί μού τά απορρίπτει .Γιατί;


sophia904298

Είναι αστείο να εμφανίζεται λάθος απάντηση επειδή δεν γράφτηκε η λέξη με απόστροφο. Ελέγξτε το σύστημά σας!


LEFTERIS235652

Περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις, είναι ορθότερο πιστεύω.


jaye16

Είναι σωστό και είναι ήδη μια αποδεκτό μετάφραση.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.