1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He has the lunch."

"He has the lunch."

Fordítás:Megeszi az ebédet.

January 31, 2014

39 hozzászólás


fonyokatalin

csak én nem látom benne az eat igét?


tecso

Nàla van! Valószínű megeszi!:)))))


piccurri1

Ja,annak kéne lennie hogy: he eats a lunch Szerintem. Mivel megeszi,nem neki van ebédje...


Vukkvi

He eats the lunch. Ez jelenti azt ,hogy megeszi az ebedet. He has the lunch. Van ebedje. ROSSZ szavak vannak felrakva.


pikobike

Egyet értek, én is így fordítottam. Nem értem miért nem jó így ???


SmuelSoma

A has/have ebben az esetben, jelenti az ebédelést, mivel névelő van előtte. Ha az nem lenne, akkor jelentené azt, hogy van ebédje.


trobyka

akkor csak annyit írtak volna : lunch , jelentése : ebéd, ebédel. Szövegkörnyezet dönti el a pontos jelentést.


Kriszti77

A "have a lunch" egy kifejezés, úgy mint a "have a breakfast" stb. Nem "szabad "szó szerint fordítani.


MajorJnos

Ha valaki ebéden van az mit csinál? Megeszi az ebédet vagy tévét néz? Itt, nála van az ebéd evésről nincs itt szó He eats the luch!


carmina100

miért irja egyszer rossznak , ha azt irom megeszi az ebédet, aztán amikor azt irom van ebédje akkor második jónak azt irja megeszi az ebédet?


marcsi0727

mi a különbség a "have a lunch" és a "have lunch" között?


Kriszti77

A " have a lunch" egy kifejezés!Így helyes.Nem kell túlgondolni.Nem szabad szó szerint fordítani.Épp ezért a másodok az helytelen.


marcsi0727

Ok, de a jó választ nekem nem fogadta el... hanem pirossal kiírta a rosszat... ezért lettem bizonytalan. Köszi a választ


FruzsinaLaub

A have a lunch : Van egy ebèd Have lunch : Van ebèd .:-)


trobyka

"van egy ebédje" és "van ebédje" Magyarul sem mindegy, hogy van valamid vagy van EGY valamid


VikPham

Szerinted nem hülyeség ez a dolog


trobyka

He has the lunch - ő neki megvan az ebédje, szó szerint. Miért mondja a program, hogy megeszi az ebédet. He eats lunch - ő megeszi az ebédet. Mondjuk én azt írtam válasznak, hogy : van ebédje - és az jó.


nyusziagyar

A jelentése magyarul ugyanaz mindkettőnek.


Gbor900252

Nem ugyanazt jelenti, hogy Megeszi az ebédet, és az, hogy Nála van az ebéd. Ha nála van, attól még nem biztos, hogy megeszi. Az eat kéne ebbe a mondatba.


FruzsinaLaub

A the az - t jelent meg simán a -t


Seorious

Az ebèdje forditás mièrt nem jó?


PetraMolnr8

Mert az a He/she lunch


kondas91

Zen zen kokonosi


DaniP796243

Hol marad az eat?


JozsefFark1

Nekem két fordítást írt 1 van ebédje. 2 megeszi az ebédjét. Melyik jó?


csipi94

Eszik, eats miért nincs benne?


htalex

elfogadta a /megvan az ebédje/mondatot. Pedig az úgy hangzik /neki van övé ebéd.


Ady20061

Megeszi az ebédel? Nem helyesebb így: Megeszi az ebédet


Edit965796

He has the lunch- neki van ebedje. És a lecke én tévesen van leforditva!!!! Úgy fordítottak le ezt, hogy : megeszi az ebédet!!!!!!!! TEVESEN vabv a válasz a leckeben!!!!


htalex

A mondat fordításánál figyelembe kell venni /the lunch =az ebéd. Ezzel kell alkotni egy mondatot. úgy hogy /neki van az ebéd /A magyar ezt nem mondja, ezért tanítják a/nála van az ebéd /formációt. A megeszi az ebédet he eats the lunch


gnesIttzs

Kétféleképpen lehet kifejezni: He has the lunch és He eats the lunch. Mindkettő helyes


LeventeLsz8

NEM NEM és NEM nem fogadja el hogy He has the launch


Gbor900252

Mert az ebéd az nem launch, hanem lunch.


NyiriTams1

Ja. Szerintem is el van írva.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.