Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jestem sławną aktorką."

Tłumaczenie:I am a famous actress.

2 lata temu

7 komentarzy


Wasata

Miałam wskazać odpowiedz na jestem slawna aktorka, actress - aktorka, jestem slawna aktorka tak zaznaczylam. A wskazało mni ,że żle i powinnam zaznaczyć jeszcze I am a famous actor. Przeciez to znaczy jestem slawnym aktorem :/

2 lata temu

StaszekSzewczyk

Miałem tak samo :/

2 lata temu

idalkus

powinni to skorygować, chyba że poprawność polityczna też już opanowała tłumaczenia i w zależności od osoby mówiącej raz czuje się aktorem a raz aktorką... :(

2 lata temu

_amtb_

Tez uwazam, ze to bez sensu

2 lata temu

OskarMilo

Słowo 'actor' odnisi się zarowno do meżczyzn jak i kobiet. Dokladnie tak samo, jak polskie słowo 'sędzia' odnosi się do obu płci, pomimo istnienia słowa 'sędzina' zarezereowanego tylko dla kobiet.

1 rok temu

alatereska

Aktor lub aktorka to spora ròżnica

1 rok temu

Robert19760805

Actress to aktorka a actor to aktor . Program wprowadza w błąd

1 rok temu