1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like my job."

"I like my job."

Fordítás:Szeretem a munkámat.

January 31, 2014

10 hozzászólás


JankaRadocz

A 'szeretem a munkám'-at miért nem fogadja el? Használják így is...


hujna

Nekem elfogadta:-)


Pola51

Nem fogadta el nálam, hogy "szeretem a foglalkozásom"-t.


Pola51

Szeretem a foglalkozásom. Nem fogadta el.


hukip10

,,szeretem a foglalkozásomat"...miért nem fogadja el???


editkonig

Szeretem a foglalkozàsomat, miért nem jó?!


TthKlmn

Itt is a szeretem verzió van és mégis jó,máskor meg csak a love a nyerő,holott nem tudom hogy ez valós szerelem -e!


TthKlmn

Itt egyesek rövid 20 perc alatt 3500 pontot szereznek mások végig gyötrik a napot 500- 600 pontért mert csak 10 pontot adnak feladatonként! most akkor hol itt a korrekt bánásmód vagy eljárás?


Peter982301

A foglalkozást is el kellene fogadni


Lersza

na ugye-ugye.... másik feladatnál általam nem fogadta el a most általa fordítandó i like my job-ot ,mert love-ot kért... :/

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.