"Ich bin ein Junge."

Çeviri:Ben bir oğlanım.

June 29, 2016

51 Yorum
Tartışma kilitli.


beyzayilmaz7

Ein ve eine arasındaki fark nedir ?


kadir500121

Ein erkek lerde eine bayanlarda kullanılıyor


YazilimciKiz

Merhabalar.

Almancada artikelleri "der" ve "das" olan sözcüklerin başına "ein", "die" olan sözcüklerin başına "eine" gelir.

Örnek: der Bleistift -> ein Bleistift die Schere -> eine Schere das Buch -> ein Buch

İyi günler.


E.E.O.PRO

Almancayı çok iyi biliyorsun anlaşılan . Tebrikler


Krmzpanda1

Artikel ne açıklayabilir misin


candan343166

Eine die artikeline gore degisiklik gosterir. Das der ein olur. Bu kuraldir. Keine de olumsuyluk ekidir.


eren877293

Dişil artikel alan kelimelerde eine kullanılır. Fakat ikisi de bir anlamına gelir. Daha ileride bunu einen olarak ta göreceğiz.


brahimSARA14

kadir500121 adlı kullanıcı doğru söylemiş. Ein erkeklerde Eine kızlarda kullanılıyor. Ayrıca bunların ikiside "bir" anlamına geliyor. Örneğin: Ich bin ein İbrahim. = Ben İbrahim. Ich bin eine Beyza. = Ben Beyza. :) Gayet güzel bir soru sormuşsunuz. Eminim herkesin kafasını karıştırmıştır. Artık yanıtını almışlardır herhalde. Benimde kafamı karıştıran bir şey var. "Das" ile "Der" in farkı ne? "Das", "Der", "Die" bunlar ne anlama geliyor? Lütfen yorumlara yazın. Saygılarımla İbrahim SARAÇ... :)


halil213209

Artikellerinden kaynaklaniyor der artikeli ein die artikeli eine


AyberkAydn2

Artikel tablosu var yazayım bak NOMUNATIV Der. ein. kein

Die. eine. keine

Das ein. kein

Die(plural) x x

Ein, eine farkı yukarıdan anlaşılıyor Mesela : Bir kapı demek için eine Tür demen lazım neden çünkü Artikeli die Ama bir bilgisayar demek için ein komputer demen gerek neden çünkü bilgisayarın Artikeli der, der komputer o yüzden aynı şekilde bir pencere de mek istersen ein Fenster demek zorundasın neden çünkü pencerenin Artikeli das, das ta ein oluyor, das Fenster, bir pencere. Anlamkşsıjsıe umarım


SeMiH123i

Galiba ein erkekler için eine kızlar için tam bilmiyom


MuhammedAl278191

Erkek=ein kadin=eine. Ayrıca Artikeli der/das ise ein, Artikeli der das ama çoğul çoğul ise eine. Artikeli die ise, Diși ise veya çoğul ise eine.


YeilYollar

Ein erkek ler de gul lanı lır


sibel801789

Ein erkeklerde ein kadınlarda kullanıyor


gldwZP

Ein ya da eine yi izah edermisiniz


YazilimciKiz

Merhabalar.

Almancada artikelleri "der" ve "das" olan sözcüklerin başına "ein", "die" olan sözcüklerin başına "eine" gelir.

Örnek: der Bleistift -> ein Bleistift die Schere -> eine Schere das Buch -> ein Buch

İyi günler.


KadirKanta

Eril ve nötr kelimelerde ein dişil kelimlerde eine ama bazı istisnalar olabiliyor


halil213209

Artikellerinden dolayi der ve das ein die artikeli ise eine


Meryem456025

Ein erkeklerde eine de kız larda kullanılır.


DieWehrmact031

Junge: Oğlan:Erkek Çocuğu Kinde:Kız:kız çocuk ikiside çocuk değil midir? Bu Almanların sjwleri bu ekleri değiştirsinde biz de rahat edelim


BilgeKral4

Ich Ben Bin ise ingilizcedeki am is are lardan am e mi denk geliyor


eren877293

Hayır böyle değil, çünkü ingilizce de kelimeler der, die, das gibi artikeller almazlar ve bunun yerine türkçedeki gibi yalın kullanırlar. Türkçede olduğu gibi ingilizce ve almancada da kelimelerin halleri vardır. Almancada ise neredeyse her sıfatın bir artikeli vardır ve bunlar eril dişil ve nötr olarak değişim gösterirler. Der yada das ta çoğul olarak kullanılırsa die olarak artikel alır.


AyberkAydn2

Sıfatın Artikeli olmaz ismin Artikeli olur Türkçe yi öğrenelim önce isim ne demek sıfat ne demek falan


-lalalalisa_m-

Çok saçma erkek çocuk ve oğlan aynı anlama geliyor erkek çocuk yazıyorum kabul etmiyor!


AyberkAydn2

Evet kesinlikle katılıyorum


Daniela881779

Asoi legal aulas axemanero aqui axar lega jete ☺☺☺


Daniela881779

A gente tem que ser maneira vocês acharam


Berivaneli13

Ein ve eine arasında ne fark var?


rauf770010

erkek = junge ben bir erkeğim ?


vasevl

Erkek = der Mann :)


Animecik

Du ile Ich arasındaki fark ne


brahimSARA14

Uff kafam çok karıştı. Das ile Der in farkı ne? "Das", "Der","Die" nedir? Hiç bir şey anlamadım. :(


Dubisteinoc

Hiç anlamıyorum ben ve sen bu ne allah aşkına


Meliss594

Ben almancaya temelden baslıyorum ve bu soru cok zor ingilizce biliyom ama


MustafaAkk516758

tıklıyorum ve cümleyi okuyorum. Kaydı durdur noktasını tıklıyorum. Yanlış cevap işareti çokıyor ne yapmalıyım


MustafaAkk516758

Cümleyi okuyorum. Kaydı durdur penceresini tıklayınca cevap yalış işareti çıkıyor ne yapmalıyım


orhan920376

Mükellefim almanca ve ingilizcede


Can437324

Doğrusunu söylüyorum yanlış algılıyor


burcingual

oğlan yerine erkek yazdım


-Sche-

Ich yerine och yazdim boşa gitti 4 kat puan >:(

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.