"Ich bin ein Junge."

Çeviri:Ben bir oğlanım.

2 yıl önce

18 Yorum


AmarMehmed

Ben bir erkek çocuğum

2 yıl önce

nalanesen1

Cevap: ben oğlanım;)

1 yıl önce

ArasBilgin

"Ben 'bir' oğlanım." Olacaktı

9 ay önce

Beyza311727

Ein ve eine arasındaki fark nedir ?

8 ay önce

kadir500121

Ein erkek lerde eine bayanlarda kullanılıyor

7 ay önce

halil213209

Artikellerinden kaynaklaniyor der artikeli ein die artikeli eine

3 ay önce

gldwZP
gldwZP

Ein ya da eine yi izah edermisiniz

1 yıl önce

KadirKanta

Eril ve nötr kelimelerde ein dişil kelimlerde eine ama bazı istisnalar olabiliyor

11 ay önce

halil213209

Artikellerinden dolayi der ve das ein die artikeli ise eine

3 ay önce

rauf770010

erkek = junge ben bir erkeğim ?

11 ay önce

EnglishPro342037

Erkek = der Mann :)

8 ay önce

Beyza311727

Ein ve eine arasındaki fark ne ??

8 ay önce

h.beyzatekeli

Eine : artikeli die olan kelimeler için Ein : artikeli der ve das olan kelimeler için kullanılır.

4 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

bu almanca cok zor ben ingilizceye kaciyom byee

3 ay önce

ronaldo683277

aynı anlam geliyor ama yanlış sayılıyolotae fd

4 ay önce

TuanaOztur2

Eine ile ein arasındaki fark nedir

4 ay önce

BilgeKral4

Ich Ben Bin ise ingilizcedeki am is are lardan am e mi denk geliyor

2 ay önce

aleyna717

erkekte 'ein' , kadında 'eine' oluyor.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.