"Ich bin ein Junge."

Çeviri:Ben bir oğlanım.

2 yıl önce

23 Yorum


AmarMehmed

Ben bir erkek çocuğum

2 yıl önce

nalanesen1

Cevap: ben oğlanım;)

1 yıl önce

ArasBilgin

"Ben 'bir' oğlanım." Olacaktı

11 ay önce

Beyza311727

Ein ve eine arasındaki fark nedir ?

10 ay önce

kadir500121

Ein erkek lerde eine bayanlarda kullanılıyor

9 ay önce

LeylaSulta5

Evet

1 hafta önce

halil213209

Artikellerinden kaynaklaniyor der artikeli ein die artikeli eine

5 ay önce

gldwZP
gldwZP

Ein ya da eine yi izah edermisiniz

1 yıl önce

KadirKanta

Eril ve nötr kelimelerde ein dişil kelimlerde eine ama bazı istisnalar olabiliyor

1 yıl önce

halil213209

Artikellerinden dolayi der ve das ein die artikeli ise eine

5 ay önce

LeylaSulta5

Ein erkeklerde eine bayanlarda. İyi dersler. Tschüss.

1 hafta önce

h.beyzatekeli

Eine : artikeli die olan kelimeler için Ein : artikeli der ve das olan kelimeler için kullanılır.

6 ay önce

rauf770010

erkek = junge ben bir erkeğim ?

1 yıl önce

EnglishPro342037

Erkek = der Mann :)

10 ay önce

Beyza311727

Ein ve eine arasındaki fark ne ??

10 ay önce

ronaldo683277

aynı anlam geliyor ama yanlış sayılıyolotae fd

6 ay önce

TuanaOztur2

Eine ile ein arasındaki fark nedir

6 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

bu almanca cok zor ben ingilizceye kaciyom byee

5 ay önce

LeylaSulta5

10 yaşındayım bıkmadım yani. Ayıp ayıp.

1 hafta önce

BilgeKral4

Ich Ben Bin ise ingilizcedeki am is are lardan am e mi denk geliyor

4 ay önce

aleyna717

erkekte 'ein' , kadında 'eine' oluyor.

3 ay önce

Animecik

Du ile Ich arasındaki fark ne

1 ay önce

ErhanGkmen

Ahahaha

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.