1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich bin ein Junge."

"Ich bin ein Junge."

Çeviri:Ben bir oğlanım.

June 29, 2016

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

beyzayilmaz7

Ein ve eine arasındaki fark nedir ?

January 24, 2018

kadir500121

Ein erkek lerde eine bayanlarda kullanılıyor

February 28, 2018

YazilimciKiz

Merhabalar.

Almancada artikelleri "der" ve "das" olan sözcüklerin başına "ein", "die" olan sözcüklerin başına "eine" gelir.

Örnek: der Bleistift -> ein Bleistift die Schere -> eine Schere das Buch -> ein Buch

İyi günler.

April 17, 2019

candan343166

Eine die artikeline gore degisiklik gosterir. Das der ein olur. Bu kuraldir. Keine de olumsuyluk ekidir.

March 23, 2019

eren877293

Dişil artikel alan kelimelerde eine kullanılır. Fakat ikisi de bir anlamına gelir. Daha ileride bunu einen olarak ta göreceğiz.

June 19, 2019

halil213209

Artikellerinden kaynaklaniyor der artikeli ein die artikeli eine

July 4, 2018

gldwZP

Ein ya da eine yi izah edermisiniz

September 16, 2017

KadirKanta

Eril ve nötr kelimelerde ein dişil kelimlerde eine ama bazı istisnalar olabiliyor

October 29, 2017

YazilimciKiz

Merhabalar.

Almancada artikelleri "der" ve "das" olan sözcüklerin başına "ein", "die" olan sözcüklerin başına "eine" gelir.

Örnek: der Bleistift -> ein Bleistift die Schere -> eine Schere das Buch -> ein Buch

İyi günler.

April 17, 2019

halil213209

Artikellerinden dolayi der ve das ein die artikeli ise eine

July 4, 2018

BilgeKral4

Ich Ben Bin ise ingilizcedeki am is are lardan am e mi denk geliyor

July 21, 2018

eren877293

Hayır böyle değil, çünkü ingilizce de kelimeler der, die, das gibi artikeller almazlar ve bunun yerine türkçedeki gibi yalın kullanırlar. Türkçede olduğu gibi ingilizce ve almancada da kelimelerin halleri vardır. Almancada ise neredeyse her sıfatın bir artikeli vardır ve bunlar eril dişil ve nötr olarak değişim gösterirler. Der yada das ta çoğul olarak kullanılırsa die olarak artikel alır.

June 19, 2019

Animecik

Du ile Ich arasındaki fark ne

October 30, 2018

EsraSlaDen

Du= sen Ich= ben

January 3, 2019

rauf770010

erkek = junge ben bir erkeğim ?

October 21, 2017

vasevl

Erkek = der Mann :)

February 4, 2018

FerhanYaku

Junge=oğlan

September 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.