Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich bin ein Junge."

Çeviri:Ben bir oğlanım.

0
2 yıl önce

17 Yorum


AmarMehmed

Ben bir erkek çocuğum

17
Cevap ver2 yıl önce

nalanesen1

Cevap: ben oğlanım;)

4
Cevap ver1 yıl önce

ArasBilgin

"Ben 'bir' oğlanım." Olacaktı

2
Cevap ver7 ay önce

Beyza311727

Ein ve eine arasındaki fark nedir ?

3
Cevap ver6 ay önce

kadir500121

Ein erkek lerde eine bayanlarda kullanılıyor

2
Cevap ver5 ay önce

halil213209

Artikellerinden kaynaklaniyor der artikeli ein die artikeli eine

1
Cevap ver1 ay önce

gldwZP
gldwZP

Ein ya da eine yi izah edermisiniz

1
Cevap ver10 ay önce

KadirKanta

Eril ve nötr kelimelerde ein dişil kelimlerde eine ama bazı istisnalar olabiliyor

1
Cevap ver9 ay önce

halil213209

Artikellerinden dolayi der ve das ein die artikeli ise eine

1
Cevap ver11 ay önce

rauf770010

erkek = junge ben bir erkeğim ?

1
Cevap ver9 ay önce

EnglishPro342037

Erkek = der Mann :)

2
Cevap ver16 ay önce

Beyza311727

Ein ve eine arasındaki fark ne ??

1
Cevap ver6 ay önce

h.beyzatekeli

Eine : artikeli die olan kelimeler için Ein : artikeli der ve das olan kelimeler için kullanılır.

1
Cevap ver12 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

bu almanca cok zor ben ingilizceye kaciyom byee

1
Cevap ver1 ay önce

ronaldo683277

aynı anlam geliyor ama yanlış sayılıyolotae fd

0
Cevap ver2 ay önce

TuanaOztur2

Eine ile ein arasındaki fark nedir

0
Cevap ver2 ay önce

BilgeKral4

Ich Ben Bin ise ingilizcedeki am is are lardan am e mi denk geliyor

0
Cevap ver3 hafta önce