1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man has our coats."

"The man has our coats."

Fordítás:A férfinál vannak a kabátjaink.

February 1, 2014

26 hozzászólás


ELLA211

A férfinél vannak a mi kabátjaink. Nem jó?


Lingolingi

én is ezt írtam. nem jó. :(


Bonifc5

Ez volt 5 éve, azóta sem tanult meg rendesen magyarul a rendszer.


Amazon86

Nekem elfogadta: A férfinél vannak a kabátjaink.


EgonT

A férfinél vannak a kabátjaink. - Szerintem ez közelebb áll a valósághoz és magyarosabban is hangzik :) (elgépeléssel el is fogadta)


Pixynella

A férfinél a mi kabátjaink vannak


LszlVarga8

A férfinál vannak a kabátjaink. Ezt írta jónak


RopetPeter

Ha a mondat alanya a kabátaink, akkor miért has??? Miért nem have?


HegiBali

Azért mert egy férfinél vannak a kabátjaink, így ő birtokolja azokat, és nem fordítva, vagyis nem a férfi van a kabátoknál.


Judit826211

Mert a mondat alanya a ferfi.


Donkaz

Magyarul is rosszul irta ki akkor mit varjak az angoltól! Kabàtaink?!nem inkàbb kabàtjaink?ez "magyarosabb" lenne


Judit826211

Pedig van. A holland 1000x nehezebb.


Harga

Gratulálok! Nagyon jól tetted!


VeronikaMa659605

nálam nincs hang es és nem megy rendesen a Duolingo


zsu852576

Dejo,h.irtad!!!nekem sincs es nagyon lelassult.mar azt hittem a telommal van gond.letoroltem mar amit lehetett mert azt hittem tul terheltem de igy se mukodik.lassan fel nap se eleg 1lecke sorra.szeretnek mar elso lenni a gyemant ligaba de hiaba igyekszem.a vegen hagyom az egeszet a fenebe 500 pontot gyutok 1 nap ez se eleg


Linda096

Ugyan azt irtam es nem fogadja el .. csodás

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.