"Iknowwhichofthetwogirlsyoulikebetter."

Переклад:Я знаю, котра з цих двох дівчат тобі більше подобається.

2 роки тому

13 коментарів


vlad.kozak

Чому не приймає хто з цих

2 роки тому

gtc2015
gtc2015

Тому що тут написано інше

7 місяців тому

F6Oh1
F6Oh1

Я знаю, котра з цих двох дівчат тобі більше подобається. Завжди думала, что which - це котра

1 рік тому

gtc2015
gtc2015

Так і є. А Ваш варіант - основний переклад.

7 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Різниця між what і which полягає в тому, що which передбачає вибір із кількох відомих об'єктів, а what - вибір із необмеженого числа об'єктів. Детальніше тут: http://easy-english.com.ua/interrogative-pronouns/

11 місяців тому

uliya695300

"Більше тобі подобається" і "подобається тобі більше" -це одне і теж, видає за помилку

6 місяців тому

veendex
veendex

я написав "я знаю котра з цих двох дівчат подобається тобі більше" де помилка?

2 місяці тому

gtc2015
gtc2015

Помилки немає. Варіант з такою перестановкою слів не доданий.

2 місяці тому

ValentynSo

В одних місцях which це котра в інших 'яка'. Може варто розплутати?

1 рік тому

gtc2015
gtc2015

Спробую. Which - це "котра з декількох", але іноді по контексту українською це можна перекладати як "яка"

7 місяців тому

XWui8

Чому переитановка слів в кінці не сприймається правильно? Що за ідіотизм??

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Останнім часом Андроїд чудить при надсиланні коментарів. Побачити надісланий коментар можна тільки після надсилання наступного коментаря. Кілька разів повідомляв про цю проблему, та, мабуть, нікому усунути глюк. Ось і це я пишу, щоб став видимим коментар щодо What/Which.

11 місяців тому

Valeriy_Voytikov

Я знаю яка з цих двох дівчИН подобається тобі більше :(

4 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.