1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is a man and I am a boy."

"He is a man and I am a boy."

Fordítás:Ő férfi, én pedig fiú vagyok.

February 1, 2014

51 hozzászólás


GergBerecz

And szót lehet így fordítani, hogy pedig.


majom51

Nem és ajelentése


majom51

Nem és ajelentése


Lilusz10

Yes mármint igen


Unauna1

Ezek a "nem hallom", "nem értem","nem lehet kivenni mit mond" problémák a helyükre kerülnek egy idő után, megszokjátok idővel minden külön erőfeszítés nélkül. Ha úgy mondaná, hogy érthető legyen, a megtanult angolotokkal csak egymást értenétek.


mercedesz.11

Õ egy férfi én meg egy fiú


karigoku

álmosan ne tanulj tapasztalat


NagyImre5

de nem lehet tisztán hallani amit rikácsol


Maya110

A "pedig" fordításuk értelmezhetetlen számomra.!


Csacsika2

Én is pont azt keresem! Annyira tetszik ez a program!


r858r858

na ilyen nehezet normálisak tényleg normálisak


BenyaErika

Időközönként nagyon kukacoskodik, ugyan azt jelenti magyarul, amit írok, csak a szavakat más sorrendben, és nem fogadta el.


-Mb10Mr7-

Csak annyi,hogy He.


Zitus2222

Mi az hogy acc?????


Piky299891

Annyiszor voltak már ezek a mondatok meg szavak,hogy kezdek megmakkani! A sok almától amit megettem meg már hátrafele megyek! Ez minden?


Magdi808276

Kezdoknek felreertheto, h az AND=ÈS szot itt pedignek forditjak. Kezdoknek eleg az es jelentest megjegyezni. Erdemes lenne ezt javitani.


NikolettaV387883

Ugyanazt ìrom be,amit helyes válasznak vèl a rendszer,mègis hibát ìr ki....kicsit bosszantò!!!! Hahò Adminok! Ez mièrt vsn? Nem is enged tovabb!!!!????


KincsVirgD

Ugyanezt irtam le


Tibor687133

Duolingó nem.megy a fordítás??? A "a" azt jelenti egy jó.....stupido


TamsBaritz

Jól irtam és hibának vette


Damjn4

Szerintem is,tudjátok bágos ez a duolingo.


Damjn4

Na mi van, na mi van meglett ez a szaros feladat!


PlKrolyn

Ezt mèg mindig nem fogadja el, pedig az ellenőrzèsben ugyanúgy îrja. Akkor hogy javîtsam?


PlKrolyn
  1. Alkalommal nem fogadja el az általuk is irt választ.

Reni848538

En lany vagyok de mindegy


GoreczkinI

Teljesen jó ,miért nem fogadja el?


BabosIstvn

Nemtudom, hogy miért nem jön ki a mikrofon? már kétszer pirosra váltott, és nemtudttam fojtatni.


rubinaOlah

Hát valaki ittt van még?


gaborocsi

Komolyan gondoljátok ezt a borzalmas hangot?


PiroskaBli

Sem az and sem az am szót nem lehetett érteni többszöri meghallgatás után sem


PiroskaBli

Sem az and sem az am szót nem lehetett érteni


SonjaLenha

Nem lehet érteni rendesen


majom51

El kelet volna fogadni


majom51

Igen ezt írtam és jó


majom51

Jól írtam ell kellett volna fogadni


majom51

Jót írtam be már négyszer


majom51

He is a man and l am a boy


PoszLaszlo

Ha nagy i helyett kis l betűt írsz, akkor miért csodálkozol, hogy nem fogadja el?


zsu852868

Jól írtam mégis rosszak jelolte


PterKocn

Ha forditast ker akko fogadka el ,es ne tegyen bele ,más szót.


tothcsaba10

Én is jól írtam de még sem volt jó


tothcsaba10

Én is jól írtam de még sem volt jó


corvusnotus

Jó volt a válaszon!!!!!!!! Ott volt az "a".....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.