Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Which dog is yours?"

Çeviri:Hangi köpek sizin?

4 yıl önce

88 Yorum


anilsahin

hangisi senin köpeğin cevabını kabul etmedi

4 yıl önce

GulbaharOZ1

Dikkat edin orada "yours"diyor

3 yıl önce

sude3353

Yours yerine your yazdım yanlış duydum off ya

3 yıl önce

MetinAydinn

Orda iyelik zamiri olan "yours" var. O yüzden iyelik zamirlerinden sonra hic birşey gelmez.

Yours= Senin ki / Sizin ki

"Hangi köpek senin ki."

Ya da;

"Hangi köpek senin."

Her iki şekilde de yazılabilir. Aynı anlamları taşıyorlar.

2 hafta önce

gery158934

Senin verdiğin cevabı bende kabul etti

5 ay önce

AMucteba

çok gıcıkca

1 yıl önce

Sdr.42

Ingilizcede çeviriler sondan başa doğru yapılır. Bu yuzden cevap: Sizin kopeginiz hangisi? Oluyor.

3 yıl önce

Sudenur982008

Sadece bazilari sondan basa dogru cevirilir bu sirunun da iki cevabi olabilir diger cevabi hangisi sizin kopeginiz de kabul ediliyor

3 yıl önce

dilanyalman

senin köpeğin hangisi neden kabul etmedi

4 yıl önce

smail211449

You olsaydı olurdu ama your kelimesi sizin anlamına geliyor.

6 ay önce

deham5

Senini nasıl ekledin? Orda öyle bir kelime yok ki?

1 yıl önce

Sdr.42

Ingilizcede çeviriler sondan başa doğru yapılır. Bu yuzden cevap: Sizin kopeginiz hangisi? Oluyor.Turkce kurallarimiza da uyarlarsak

3 yıl önce

ErsinKo1

"Köpeğin hangisidir" yazdım kabul etmedi. Şaka gibi :)

3 yıl önce

Turker90

Rapor et :)

2 yıl önce

cevatim

hangi kopek seninkidir diyede cevrilebilirmi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hangi kopek seninki/sizinki seklinde alternatif eklemisiz ama sonu -dir li de olur, biraz kulaga tuha gelse de evet, ekleriz.

eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için aslinda "Problem Rapor Et" butonunu kullanmalisin. İyi dersler!

comment/1416077

4 yıl önce

ahmet11923

Admin kralsin biraz guncelleme ile seviye secsek zorlasssa baya :d

1 yıl önce

cevatim

selcen hanim sorularimi hemen yanitladiginiz icin cok tesekkur ederim. zor olmali sizin icin bu kadar kullanici ile mesgul olmak. kolay gelsin

4 yıl önce

melis110947

Şu köşe yaz köşesi şu köşe kiş kosesi gibi oldu :)

2 yıl önce

cevatim

billur sisesi nerede

2 yıl önce

SemaCan2

Ropar

1 yıl önce

SemaCan2

Edin

1 yıl önce

SelmanGun

hangisi sizin köpeğiniz/hangisi senin köpeğin de kabul edilir olmalı

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"senin köpeğin" veya "sizin köpeğiniz" olarak çevirebilmemiz için "your dog" yapısı geçmeliydi. Anlam olarak ikisi de olabilir ama dilbilgisi bakımından farklı cümleler maalesef.

2 yıl önce

Sselindemir

bncede öyle

3 yıl önce

tarkan.yavuz

hangisi senin köpeğinle,hangi köpek sizin sorusunun arasındaki anlam farkı nedir?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Hangisi senin köpeğin? = Which (one) is your dog?
Hangi köpek sizin(ki)? = Which dog is yours?

Anlam farkından emin değilim; belki vurgu farkı olabilir en fazla; ama dilbilgisi bakımından iki cümle farklı diyebiliriz.

2 yıl önce

seda_a

''köpek hanginizin?'' yazdım. peki benim sorumun ingilizcesi ne?

4 yıl önce

sbr42

Neden your degilde yours

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"your"dan sonra bir isim getirmeniz gerekir:

● This is your cat.
● Where is your house?

"yours"dan sonra isim kullanamayız:

● This is my book. Where is yours?
● My t-shirt is black. Yours is red.

2 yıl önce

Erdi4557

S sahiplik bildiyor diye biliyorm

3 yıl önce

tugerr

benimki-mine gibi bu da 2.şahısa sahiplik belirtir. seninki-yours

3 yıl önce

flegmatik1

cunku yours zamirdir. your gibi sifat degil

3 yıl önce

BARIS_KARAMAN

Arkadaşlar sizin cevabınızın da doğru olduğuna inanıyorsanız, problem bildirin. Buton hemen altta. Sistem kullanıcıların katkılarıyla gelişiyor.

2 yıl önce

cgrbrklnew

"it" belki de "köpek"ten daha yaygın kullanılan bir sözcük. bence kabul edilmeli.

2 yıl önce

burcusmcb

köpeklerden hangisi seninki cevabını da kabul etmedi

2 yıl önce

SerenaySezgin

seninki hangi köpektir cevabını kabul etmedi

1 yıl önce

SemaCan2

Arkadaşlar

1 yıl önce

ozan909375

Hangisi kopeginiz kabul edilmeli niye olmuyor bence bir hata var

1 yıl önce

Shahrazad26

Can sizin always be used instead of sizinki?

1 yıl önce

gs132

sızın kopek hangısı yazdım kabul etmaedı

1 yıl önce

Onur649094

hangi it senin dedim kabul etmedi

1 yıl önce

Hsn495277

'sizin köpek hangisi' cevabında yanlış olan ne

1 yıl önce

yyildirim02

Hangisi senin köpeğindir. neden yanlış oluyor. (hangisi senin köpeğin) is dır dir ise neden yanlış diyor.

1 yıl önce

SuA744418

Yukarıda yanıtlanmış bir soru bu.

9 ay önce

eyvaz17

hangi it senindir yazdım yanlış çıkdı

1 yıl önce

onur316311

Olum hepiniz hakiki mal

1 yıl önce

gayesi

Arkadaşlar, anladığım kadarıyla anlam olarak farketmese de zamir ve sıfat arasındaki farkı farkediyor muyuz diye diğer cevapları kabul etmiyor. İyi de ediyor. :)

1 yıl önce

iclal271933

Hangisi sizin köpeğiniz olurmu

11 ay önce

GlbaharMut

Bilemedim

10 ay önce

bozkurtemrah

köpeğin hangisi? dediğimde seni kast ettiğim açıkken. senin köpeğin hangisi dememe gerek var mı?

9 ay önce

engerex

Köpeğin hangisi? Senin köpeğin hangisi? Ne fark var?

8 ay önce

Ahmet514105

Calm down.be comfortable

4 ay önce

Zeynep516910

Which is your dog da doğru olur mu.hangisi senin köpeğin

2 ay önce

Turker90

"Sizin köpek hangisi?" diye cevap verdim. Yanlış dedi. Benim de dediğim sizin söylediğiniz cümleyle aynı anlama geliyor. Bunu da doğru kabul edilmeli.

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"Sizin köpek" olması için İngilizcede "your dog" demesi gerekirdi.
(your + isim)
Bir de bildiğim kadarıyla "sizin köpek" konuşma dilinde kullanılsa da Türkçede "köpeğiniz/sizin köpeğiniz" kullanımı daha doğru.

2 yıl önce

Turker90

Bazı/birtakım cümleler birebir çevrilmiyor. Anlamı doğru olması da yetiyor. Ayrıca birebir çevirdiğimizde "hangi köpek sizinki?" oluyor. "your dog" yerine de "yours" deniliyor hem de. "Sizin köpek" yerine "sizinki" oluyor bu da. Yani ha "hangi köpek sizin" ha "Sizin köpek hangisi" aynı yol.

2 yıl önce

TheSaintMan

thanks...

2 yıl önce

emrenester

Hangisi sizin kopeginiz yazdım kabul etmedi.hangi kopek sizin cevabını verdi

3 yıl önce

Binnur5

hangisi senin köpeğin cevabını kabul etmedi

3 yıl önce

zgenemli

Çünkü bu cümlede kelimeleri sırasıyla koymamız gerekiyordu

3 yıl önce

Eyll546232

Hangi köpek onların dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Emre.D

Senin / sizin kopeginiz hangisi? Cevabini kabul etmektedir

3 yıl önce

Emre.D

"your(s)" daki S harfi ve aitlik icin kullanilmistir ...

3 yıl önce

Alcor944

which is your dog ? cümlesi doğru mudur ?

3 yıl önce

Mehtapzuur

SENIN KOPEK HANGISI DESEK CUMLELERIN YERI DEGISTIGI ICIN MI YANLIS OLUYOR ??? SONUCTA HANGI KOPEK SENIN DE AYNI ANLAMDA ...

3 yıl önce

SuA744418

Türkçede bile doğru sayılmayan uyduruk bir cümlenin İngilizcesini neden soruyorsunuz ki?

9 ay önce

Turker90

Rapor et

2 yıl önce

AnlYrd

hangisi sizin köpeği kabul etmedi neden? cevaplarmısınız

2 yıl önce

TheSaintMan

hangisi senin köpeğindir yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

incikin_
incikin_

İki soru farklı yapıdadır; hatta cevaplarına bakarsak daha iyi anlaşılıyor gibi:

JANE: Which (one) is your dog? = Hangisi senin köpeğin?
JOE: This (one) is my dog. = Bu benim köpeğim.

JANE: Which dog is yours? = Hangi köpek senin(ki)?
JOE: This dog is mine. = Bu köpek benim(ki).

Yalnız Türkçede Hangi köpek senin**ki cümlesi yerine "Hangi köpek *senin?" diyoruz bildiğim kadarıyla. Dolayısıyla cevabımız böyle oldu.

2 yıl önce

Miss_Left_Hand

Hangisi senindir cümlesini which it are your? şeklinde yazabilir miyim? Eksik bir şey var sanki?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Which (one) is yours?" şeklinde sorabilirsiniz.

2 yıl önce

Miss_Left_Hand

teşekkürler :))

2 yıl önce

ErdinKaratoprak

hangi köpek senin ? yazdım kabul etti

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Senin" veya "sizin" dememiz İngilizcede dilbilgisi bakımından bir fark getirmiyor cümleye. Dolayısıyla kabul edilebilir.

2 yıl önce

ErdinKaratoprak

anladım teşekkürler

2 yıl önce

ihko35

Yahu o degil de benim ingilizcem iyi. Daha ileri seviyeye nasil gecerim ? Bir de profil fotografi nasil koyabilirim. Profilimde ayak resmim olmadan rahat edemiyorum.

2 yıl önce

braztok

Which dog is yours? cevap vbuuuu

1 yıl önce

EsinSIR

bunu doğru yapan varsa lütfen yazsın

1 yıl önce

AMucteba

Which dog is yours?

1 yıl önce

LegendKing2

Habire duruyo

1 yıl önce

EypUNUTKAN

Yours çoğul olduğu için sizin,senin değil.

1 yıl önce

emre-seda

Hangi it sizinki diyorum olmuyor

4 yıl önce

Turker90

köpek yerine it de denilebilmeli bence de.

4 yıl önce