Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Which dog is yours?"

Çeviri:Hangi köpek sizin?

4 yıl önce

42 Yorum


anilsahin

hangisi senin köpeğin cevabını kabul etmedi

4 yıl önce

GulbaharOZ1

Dikkat edin orada "yours"diyor

3 yıl önce

gery158934

Senin verdiğin cevabı bende kabul etti

4 ay önce

dilanyalman

senin köpeğin hangisi neden kabul etmedi

4 yıl önce

smail211449

You olsaydı olurdu ama your kelimesi sizin anlamına geliyor.

5 ay önce

ErsinKo1

"Köpeğin hangisidir" yazdım kabul etmedi. Şaka gibi :)

3 yıl önce

cevatim

hangi kopek seninkidir diyede cevrilebilirmi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hangi kopek seninki/sizinki seklinde alternatif eklemisiz ama sonu -dir li de olur, biraz kulaga tuha gelse de evet, ekleriz.

eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için aslinda "Problem Rapor Et" butonunu kullanmalisin. İyi dersler!

comment/1416077

4 yıl önce

ahmet11923

Admin kralsin biraz guncelleme ile seviye secsek zorlasssa baya :d

1 yıl önce

SemaCan2

Ropar

1 yıl önce

SemaCan2

Edin

1 yıl önce

SelmanGun

hangisi sizin köpeğiniz/hangisi senin köpeğin de kabul edilir olmalı

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"senin köpeğin" veya "sizin köpeğiniz" olarak çevirebilmemiz için "your dog" yapısı geçmeliydi. Anlam olarak ikisi de olabilir ama dilbilgisi bakımından farklı cümleler maalesef.

2 yıl önce

tarkan.yavuz

hangisi senin köpeğinle,hangi köpek sizin sorusunun arasındaki anlam farkı nedir?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Hangisi senin köpeğin? = Which (one) is your dog?
Hangi köpek sizin(ki)? = Which dog is yours?

Anlam farkından emin değilim; belki vurgu farkı olabilir en fazla; ama dilbilgisi bakımından iki cümle farklı diyebiliriz.

2 yıl önce

seda_a

''köpek hanginizin?'' yazdım. peki benim sorumun ingilizcesi ne?

3 yıl önce

sbr42

Neden your degilde yours

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"your"dan sonra bir isim getirmeniz gerekir:

● This is your cat.
● Where is your house?

"yours"dan sonra isim kullanamayız:

● This is my book. Where is yours?
● My t-shirt is black. Yours is red.

2 yıl önce

Erdi4557

S sahiplik bildiyor diye biliyorm

3 yıl önce

tugerr

benimki-mine gibi bu da 2.şahısa sahiplik belirtir. seninki-yours

3 yıl önce

flegmatik1

cunku yours zamirdir. your gibi sifat degil

3 yıl önce

BARIS_KARAMAN

Arkadaşlar sizin cevabınızın da doğru olduğuna inanıyorsanız, problem bildirin. Buton hemen altta. Sistem kullanıcıların katkılarıyla gelişiyor.

2 yıl önce

cgrbrklnew

"it" belki de "köpek"ten daha yaygın kullanılan bir sözcük. bence kabul edilmeli.

2 yıl önce

burcusmcb

köpeklerden hangisi seninki cevabını da kabul etmedi

2 yıl önce

SerenaySezgin

seninki hangi köpektir cevabını kabul etmedi

1 yıl önce

SemaCan2

Arkadaşlar

1 yıl önce

ozan909375

Hangisi kopeginiz kabul edilmeli niye olmuyor bence bir hata var

1 yıl önce

Shahrazad26

Can sizin always be used instead of sizinki?

1 yıl önce

gs132

sızın kopek hangısı yazdım kabul etmaedı

1 yıl önce

Onur649094

hangi it senin dedim kabul etmedi

1 yıl önce

Hsn495277

'sizin köpek hangisi' cevabında yanlış olan ne

1 yıl önce

yyildirim02

Hangisi senin köpeğindir. neden yanlış oluyor. (hangisi senin köpeğin) is dır dir ise neden yanlış diyor.

1 yıl önce

SuA744418

Yukarıda yanıtlanmış bir soru bu.

8 ay önce

eyvaz17

hangi it senindir yazdım yanlış çıkdı

1 yıl önce

onur316311

Olum hepiniz hakiki mal

11 ay önce

gayesi

Arkadaşlar, anladığım kadarıyla anlam olarak farketmese de zamir ve sıfat arasındaki farkı farkediyor muyuz diye diğer cevapları kabul etmiyor. İyi de ediyor. :)

11 ay önce

iclal271933

Hangisi sizin köpeğiniz olurmu

10 ay önce

GlbaharMut

Bilemedim

9 ay önce

bozkurtemrah

köpeğin hangisi? dediğimde seni kast ettiğim açıkken. senin köpeğin hangisi dememe gerek var mı?

8 ay önce

engerex

Köpeğin hangisi? Senin köpeğin hangisi? Ne fark var?

6 ay önce

Ahmet514105

Calm down.be comfortable

2 ay önce

Zeynep516910

Which is your dog da doğru olur mu.hangisi senin köpeğin

1 ay önce