1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Which dog is yours?"

"Which dog is yours?"

Çeviri:Hangi köpek sizin?

February 1, 2014

120 Yorum


anilsahin

hangisi senin köpeğin cevabını kabul etmedi


MetinAydinn

Orda iyelik zamiri olan "yours" var. O yüzden iyelik zamirlerinden sonra hic birşey gelmez.

Yours= Senin ki / Sizin ki

"Hangi köpek senin ki."

Ya da;

"Hangi köpek senin."

Her iki şekilde de yazılabilir. Aynı anlamları taşıyorlar.


Bediha06

Senin köpek hangisi.


GulbaharOZ1

Dikkat edin orada "yours"diyor


sude3353

Yours yerine your yazdım yanlış duydum off ya


gery158934

Senin verdiğin cevabı bende kabul etti


Fatmasevgi5

Çünkü cevap o değil


Reyhanzbek1

Ben öyle cevap verdim kabul etti


HelinMert

Çünkü cevap hangi köpek senin


AyeKk4

yours yazıyor yani 2.çoğul şahıs yani yoursun anlamı siz sen hangisi senin köpeğin demişsin [ŞAHISLARA DİKKAT!!!]


Sdr.42

Ingilizcede çeviriler sondan başa doğru yapılır. Bu yuzden cevap: Sizin kopeginiz hangisi? Oluyor.


Sudenur982008

Sadece bazilari sondan basa dogru cevirilir bu sirunun da iki cevabi olabilir diger cevabi hangisi sizin kopeginiz de kabul ediliyor


dilanyalman

senin köpeğin hangisi neden kabul etmedi


smail211449

You olsaydı olurdu ama your kelimesi sizin anlamına geliyor.


deham5

Senini nasıl ekledin? Orda öyle bir kelime yok ki?


Sdr.42

Ingilizcede çeviriler sondan başa doğru yapılır. Bu yuzden cevap: Sizin kopeginiz hangisi? Oluyor.Turkce kurallarimiza da uyarlarsak


ErsinKo1

"Köpeğin hangisidir" yazdım kabul etmedi. Şaka gibi :)


cevatim

hangi kopek seninkidir diyede cevrilebilirmi?


Selcen_Ozturk

hangi kopek seninki/sizinki seklinde alternatif eklemisiz ama sonu -dir li de olur, biraz kulaga tuha gelse de evet, ekleriz.

eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için aslinda "Problem Rapor Et" butonunu kullanmalisin. İyi dersler!

comment/1416077


gamzeuak1

"Which dog are yours" olması gerekmiyor mu


ahmet11923

Admin kralsin biraz guncelleme ile seviye secsek zorlasssa baya :d


jcYS6

Bence " Hangi köpek sizindir?" - yazma dilinde doğru olur, ama günlük konuşmada " Hangi köpek sizin?" - yanlış olmaz.


cevatim

selcen hanim sorularimi hemen yanitladiginiz icin cok tesekkur ederim. zor olmali sizin icin bu kadar kullanici ile mesgul olmak. kolay gelsin


melis110947

Şu köşe yaz köşesi şu köşe kiş kosesi gibi oldu :)


cevatim

billur sisesi nerede


SelmanGun

hangisi sizin köpeğiniz/hangisi senin köpeğin de kabul edilir olmalı


incikin_

"senin köpeğin" veya "sizin köpeğiniz" olarak çevirebilmemiz için "your dog" yapısı geçmeliydi. Anlam olarak ikisi de olabilir ama dilbilgisi bakımından farklı cümleler maalesef.


tarkan.yavuz

hangisi senin köpeğinle,hangi köpek sizin sorusunun arasındaki anlam farkı nedir?


incikin_

Hangisi senin köpeğin? = Which (one) is your dog?
Hangi köpek sizin(ki)? = Which dog is yours?

Anlam farkından emin değilim; belki vurgu farkı olabilir en fazla; ama dilbilgisi bakımından iki cümle farklı diyebiliriz.


Turker90

"Sizin köpek hangisi?" diye cevap verdim. Yanlış dedi. Benim de dediğim sizin söylediğiniz cümleyle aynı anlama geliyor. Bunu da doğru kabul edilmeli.


incikin_

"Sizin köpek" olması için İngilizcede "your dog" demesi gerekirdi.
(your + isim)
Bir de bildiğim kadarıyla "sizin köpek" konuşma dilinde kullanılsa da Türkçede "köpeğiniz/sizin köpeğiniz" kullanımı daha doğru.


Turker90

Bazı/birtakım cümleler birebir çevrilmiyor. Anlamı doğru olması da yetiyor. Ayrıca birebir çevirdiğimizde "hangi köpek sizinki?" oluyor. "your dog" yerine de "yours" deniliyor hem de. "Sizin köpek" yerine "sizinki" oluyor bu da. Yani ha "hangi köpek sizin" ha "Sizin köpek hangisi" aynı yol.


seda_a

''köpek hanginizin?'' yazdım. peki benim sorumun ingilizcesi ne?


Kadirnan6

Whose is that dog?


sbr42

Neden your degilde yours


incikin_

"your"dan sonra bir isim getirmeniz gerekir:

● This is your cat.
● Where is your house?

"yours"dan sonra isim kullanamayız:

● This is my book. Where is yours?
● My t-shirt is black. Yours is red.


Erdi4557

S sahiplik bildiyor diye biliyorm


tugerr

benimki-mine gibi bu da 2.şahısa sahiplik belirtir. seninki-yours


flegmatik1

cunku yours zamirdir. your gibi sifat degil


emrenester

Hangisi sizin kopeginiz yazdım kabul etmedi.hangi kopek sizin cevabını verdi


Binnur5

hangisi senin köpeğin cevabını kabul etmedi


zgenemli

Çünkü bu cümlede kelimeleri sırasıyla koymamız gerekiyordu


Eyll546232

Hangi köpek onların dedim kabul etmedi


Emre.D

Senin / sizin kopeginiz hangisi? Cevabini kabul etmektedir


Emre.D

"your(s)" daki S harfi ve aitlik icin kullanilmistir ...


Alcor944

which is your dog ? cümlesi doğru mudur ?


Mehtapzuur

SENIN KOPEK HANGISI DESEK CUMLELERIN YERI DEGISTIGI ICIN MI YANLIS OLUYOR ??? SONUCTA HANGI KOPEK SENIN DE AYNI ANLAMDA ...


SuA744418

Türkçede bile doğru sayılmayan uyduruk bir cümlenin İngilizcesini neden soruyorsunuz ki?


BARIS_KARAMAN

Arkadaşlar sizin cevabınızın da doğru olduğuna inanıyorsanız, problem bildirin. Buton hemen altta. Sistem kullanıcıların katkılarıyla gelişiyor.


cgrbrklnew

"it" belki de "köpek"ten daha yaygın kullanılan bir sözcük. bence kabul edilmeli.


AnlYrd

hangisi sizin köpeği kabul etmedi neden? cevaplarmısınız


TheSaintMan

hangisi senin köpeğindir yazdım kabul etmedi


incikin_

İki soru farklı yapıdadır; hatta cevaplarına bakarsak daha iyi anlaşılıyor gibi:

JANE: Which (one) is your dog? = Hangisi senin köpeğin?
JOE: This (one) is my dog. = Bu benim köpeğim.

JANE: Which dog is yours? = Hangi köpek senin(ki)?
JOE: This dog is mine. = Bu köpek benim(ki).

Yalnız Türkçede Hangi köpek senin**ki cümlesi yerine "Hangi köpek *senin?" diyoruz bildiğim kadarıyla. Dolayısıyla cevabımız böyle oldu.


burcusmcb

köpeklerden hangisi seninki cevabını da kabul etmedi


Miss_Left_Hand

Hangisi senindir cümlesini which it are your? şeklinde yazabilir miyim? Eksik bir şey var sanki?


incikin_

"Which (one) is yours?" şeklinde sorabilirsiniz.


ErdinKaratoprak

hangi köpek senin ? yazdım kabul etti


incikin_

"Senin" veya "sizin" dememiz İngilizcede dilbilgisi bakımından bir fark getirmiyor cümleye. Dolayısıyla kabul edilebilir.


ErdinKaratoprak

anladım teşekkürler


ihko35

Yahu o degil de benim ingilizcem iyi. Daha ileri seviyeye nasil gecerim ? Bir de profil fotografi nasil koyabilirim. Profilimde ayak resmim olmadan rahat edemiyorum.


braztok

Which dog is yours? cevap vbuuuu


EsinSIR

bunu doğru yapan varsa lütfen yazsın


AMucteba

Which dog is yours?


SerenaySezgin

seninki hangi köpektir cevabını kabul etmedi


ozan909375

Hangisi kopeginiz kabul edilmeli niye olmuyor bence bir hata var


Shahrazad26

Can sizin always be used instead of sizinki?


gs132

sızın kopek hangısı yazdım kabul etmaedı


Onur649094

hangi it senin dedim kabul etmedi


Hsn495277

'sizin köpek hangisi' cevabında yanlış olan ne


yyildirim02

Hangisi senin köpeğindir. neden yanlış oluyor. (hangisi senin köpeğin) is dır dir ise neden yanlış diyor.


SuA744418

Yukarıda yanıtlanmış bir soru bu.


EypUNUTKAN

Yours çoğul olduğu için sizin,senin değil.


eyvaz17

hangi it senindir yazdım yanlış çıkdı


onur316311

Olum hepiniz hakiki mal


gayesi

Arkadaşlar, anladığım kadarıyla anlam olarak farketmese de zamir ve sıfat arasındaki farkı farkediyor muyuz diye diğer cevapları kabul etmiyor. İyi de ediyor. :)


iclal271933

Hangisi sizin köpeğiniz olurmu


bozkurtemrah

köpeğin hangisi? dediğimde seni kast ettiğim açıkken. senin köpeğin hangisi dememe gerek var mı?


engerex

Köpeğin hangisi? Senin köpeğin hangisi? Ne fark var?


Zeynep516910

Which is your dog da doğru olur mu.hangisi senin köpeğin


gamzeuak1

"Which dog are yours" olması gerekmiyor mu


serdarbilg1

Sizin köpeğiniz hangisi yazdım yanlış cevap dedi. Aynı manaya geliyor türkçede


TCAysenAkay

Neden your degil neden yours açıklayabilirmisiniz?


Serhat361226

"Hangi köpek sizindir" neden kabul olmuyor?


Serhat361226

"Hangi köpek sizindir" neden olmuyor?


AyeKk4

easy easy tamam tamam


ali872671

Which is your dog olur mu


ProxideZ

sizin köpek hangisi dedim kabul etmedi yanlış mıdır bu?? (Which dog is yours)


ArdanX

hangisi senin köpeğindir yazdım neden kabul etmiyor.


Mehmet413308

Dog yerine herhangi baska birsey de yazilabilirmi. Mesela kalem canli cansiz...


KaanBilgeT

hangi it senin dedim kabul etmedi, acaba iti mi kabul etmedi sizin yerine senin dediğim için mi kabul etmedi :( ruhumda kabalık var napim ya


perihan186296

Söylediğinin aynisini yazdim fakat sonuna ? Işaret i koymadim diye yanlış dedi.sistem. -


ismailkrde

sürekli olarak kaplumbağa fil köpek başka hayvanların kelime anlamlarını da öğrensek daha iyi olacak


mehmet135668

hangi köpek sizin ile sizin köpek hangisi arsında Türkçede ne gibi bir fark var ve kabul etmiyorsunuz


mehmet135668

tercümelerde gerçekten türk dili ve anlamlarını bilen kişiler veya ingilizce tercümeyi bilen kişileri kullanmalısınız


Bediha923467

Sizin köpek hangisi?İşte belli bir düzeni olmayan dil.Bir cümlenin sonundan bir başka cümlenin başından,başka bir cümlede ortasından çeviri yapıyoruz.


Semih712813

hangi kopek sizin ile sizin kopek hangisi arasindaki fark nedir


IrmakAvar2

Ben doğru konusuyorum önce doğru sonra yanlış diyor


Ruken930161

Ben bu tür sorularda çok iyiyimdir


Ruken930161

Ben bu tarz sorulrda çok iyiyimdir


emre-seda

Hangi it sizinki diyorum olmuyor


Turker90

köpek yerine it de denilebilmeli bence de.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.