1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du bist ein Junge."

"Du bist ein Junge."

Çeviri:Sen bir oğlansın.

June 30, 2016

80 Yorum


MertEge7

Gercekten tum isimler buyuk harfle mi basliyor ? Hoş

October 25, 2016

AzraBaysal

Almanca da bütün isimler büyük harfle başlarmis

Du bist ein junge dedim

Du bist ein Junge dedi

October 30, 2016

tahirozdemir

Du nedir?

August 4, 2016

Muhammed8974

"Sen" Demektir.

October 30, 2016

ManyakAlman

sen bir erkeksin dedim kabul etmedi

September 24, 2016

Muhammed8974

"Mann"="Adam/Erkek" "Junge"="Erkek Çocuk/Oğlan" Şimdi Anladın mı?

October 30, 2016

emrah716

Yungne diye mi okunuyor

October 6, 2016

Muhammed8974

Yunge

October 30, 2016

Sudemnazel

Sen bir oğlansın ve O bir oğlan arasındaki farkı çözemedim kafam karıştı

October 30, 2016

Melikeztrk11

"Bir oğlan çocuğusun" cümlesini neden kabul etmedi

December 17, 2016

CigdemKara9

Bu cümlenin anlamını yazar mısın?

December 17, 2016

qudretqedirsoy

Bist ne demek ne zaman kullnılır ?

January 1, 2017

TurkPower45

Sen bir erkeksin dedim kabul etmedi erkek ve oğlan arasında ne fark var?

January 11, 2017

ladylilac.

Sen bir erkek çocuksun olmaz mı

January 28, 2017

mmiyeelif

Bir oğlan çocuğusunu kabul etmedi

February 14, 2017

Ahmet430485

Ciddi ciddi öğreniyorum başta işe yaramaz diye düşündüm ama yarıyor

February 16, 2017

Serpil80727

Sen bir oglansin

February 19, 2017

erif604782

bist sadece du da mi kullanılıyor

March 10, 2017

Nisa618814

O bir oğlandır olması gerekmiyor mu?

March 10, 2017

Furkan9205

Buradaki 'bist' yardımcı fiil mi

March 16, 2017

soner67

"Sen bir erkeksin" cevabı neden kabul edilmiyor.Bu cumlenin almanca cevirisi nedir?

March 25, 2017

TolgaMert1

Du başta olunca soru kalıbı olmuyor muydu?

April 11, 2017

sulkuarsla1

Erkek ve oglan ayni degil mi

April 13, 2017

furkan7943

Neden bist

May 8, 2017

Seyma65

Sen bir gencsin ne yaa

May 20, 2017

xeurus

bist ile ist 'in farkı neydi?

June 5, 2017

SteffiBookworm-

Ich bin
Du bist
Er/Sie es ist
Wir sind
Ihr seid / Sie sind
Sie sind

June 6, 2017

banur13

Du bist tam olarak ne demek

June 15, 2017

SteffiBookworm-

Du bist ... - Sen ...-sin.

Sen bir oğlansın.

June 16, 2017

Elif216

Arkadslar doğru yapıyorum da seviyeyi gecemiyorum

July 4, 2017

esra444524

Bist ne demek

July 6, 2017

Esen614873

Sen bir oğlan çocuğusun

July 8, 2017

NidaEycan

Junge oğlan erkek anlamında fakat burada genç denmiş

July 10, 2017

ceylin70213

what is the meaning of "bist"

July 13, 2017

konulabbas

Aynisini yaziyorum yanli yaptim diyor neden

July 18, 2017

Esen614873

O bir b

July 18, 2017

NecdetRebe3

Sen bir oğlansın daha uygun

August 20, 2017

Burak576756

bist neden ist değil?

August 26, 2017

sevval277177

Oğlan dediğimde genç ,genç dediğimde oğlan demesini çözmüş değilim .-.

August 31, 2017

AyseHacerS

Du nedir

September 2, 2017

ZeynepSude716840

Junge buyuk harfle niye

September 24, 2017

EkinKldere1

Çünkü almancada bütün isimler büyük harfle yazılır

November 23, 2017

ElifGngr13

Erkek ve oğlan ayni sey

October 25, 2017

Nihad131606

Bu dogrumu

October 31, 2017

AytaDemirh1

56 yorum var gozukurken hic birini gorememek?

December 5, 2017

Karsarkus

Bist ist ingilizcedeki am is are gibi mi ?

December 23, 2017

Gven993947

Ein ve eine arasındaki farkı söylermisiniz ?

December 28, 2017

RmeysaDoan4

Bist ne anlama geliyorki

January 11, 2018

RmeysaDoan4

Bist ne de mek

January 11, 2018

imal744116

neden bist?

February 25, 2018

Alara757950

bist ne anlami katiyor?

April 1, 2018

aydin_79

65 yorum neden gorunmuyor.

April 8, 2018

MuslumEsma

bist ne zaman kullaniliyo

April 10, 2018

SerkanBaska55

Du ekiyle bist ekini karistryorum ben ya

April 16, 2018

hakim2121

Bu ne ya milleti oğlan etmişler...tamam eskiden erkeğe oğlan derlerdi ama şimdi oğlan deyince gay olarak anlaşılıyor... bunu duolingoya söylemek lazım...türkçe öğrenen alman türkiyede sen bir oğlansın dediğinde, başına neler geleceğini düşünmek istemiyorum :D

July 11, 2018

elift37

Abi atıyorum her seferinde tutuyo

August 30, 2018

Aye138665

Ok

September 9, 2018

CEMREZTAMU

Udjs

September 25, 2018

pekimsiJsj
November 5, 2018

cemal450358

Gençsin demek ?

November 13, 2018

EsraSlaDen

Ein ne demek

December 26, 2018

gorkemybt

Du nedir ve bir cumlede da yi gordum. Ne anlama geliyor bunlar acaba?

December 29, 2018

VkookReal

O bir oğlan ya da ben bir oğlanım niye olmuyor ??

January 28, 2019

VkookReal

O bir oğlan ya da ben bir oğlanım niye olmuyor acaba ??

January 28, 2019

Merve711646

Hangi durumlarda du geliyor

January 31, 2019

Emine826913

Benle arkadas olun birlikte yarisalim

February 5, 2019

BILALREIS35

bist veya bin gibi kelimeler tam olsrak işlevi ne neye göre bist veya bin oluyolar

March 8, 2019

Suquel1

Bist neden?

March 27, 2019

Fearless692416

Doğru ne yapalım

May 3, 2019

ichbinenve

Her şeyi öğrendim şu zamirleri ögrenemedim

May 9, 2019

Adyalis

Sen bir gençsin daha mantıklı değil mi ?

May 12, 2019

Adyalis

Sen bir gençsin

May 12, 2019

Nerminifti

Sen bir oğlan çocugusun türkcede doğrudur

June 22, 2019

MuhammedSe216342

Du nun anlamı nedir

June 25, 2019

brahim324659

Sen oğlansın

July 1, 2019

Damlalmad

Du olunca bist,Er,es,sie olunca ist oluyor değil mi? Doğru muyum?

July 20, 2019

Berfin632166

bist ve ist arasındaki fark ne?

November 24, 2019

Berfin632166

bist ve ist arasındaki fark ne

November 24, 2019

Berfin632166

Bist ve isr arasındaki fark neee

November 24, 2019

SelinGEN3

Sen bir oğlansın

December 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.