Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Du bist ein Junge."

Çeviri:Sen bir oğlansın.

2 yıl önce

61 Yorum


MertEge7

Gercekten tum isimler buyuk harfle mi basliyor ? Hoş

1 yıl önce

AzraBaysal

Almanca da bütün isimler büyük harfle başlarmis

Du bist ein junge dedim

Du bist ein Junge dedi

1 yıl önce

EmreG.2

Bin ne demekti

2 yıl önce

alicozturk
alicozturk

"bin/bist/ist vb." olmak fillinin çekimli hali. "Ich" yani "ben" dediğinizde "bin" kullanılıyor.

2 yıl önce

tahirozdemir

Du nedir?

2 yıl önce

Muhammed8974

"Sen" Demektir.

1 yıl önce

ManyakAlman

sen bir erkeksin dedim kabul etmedi

2 yıl önce

Muhammed8974

"Mann"="Adam/Erkek" "Junge"="Erkek Çocuk/Oğlan" Şimdi Anladın mı?

1 yıl önce

emrah716

Yungne diye mi okunuyor

2 yıl önce

Muhammed8974

Yunge

1 yıl önce

Sudemnazel

Sen bir oğlansın ve O bir oğlan arasındaki farkı çözemedim kafam karıştı

1 yıl önce

Melikeztrk11

"Bir oğlan çocuğusun" cümlesini neden kabul etmedi

1 yıl önce

CigdemKara9

Bu cümlenin anlamını yazar mısın?

1 yıl önce

qudretqedirsoy

Bist ne demek ne zaman kullnılır ?

1 yıl önce

TurkPower45

Sen bir erkeksin dedim kabul etmedi erkek ve oğlan arasında ne fark var?

1 yıl önce

ladylilac.

Sen bir erkek çocuksun olmaz mı

1 yıl önce

mmiyeelif

Bir oğlan çocuğusunu kabul etmedi

1 yıl önce

Ahmet430485

Ciddi ciddi öğreniyorum başta işe yaramaz diye düşündüm ama yarıyor

1 yıl önce

Serpil80727

Sen bir oglansin

1 yıl önce

erif604782

bist sadece du da mi kullanılıyor

1 yıl önce

Nisa618814

O bir oğlandır olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

Furkan9205

Buradaki 'bist' yardımcı fiil mi

1 yıl önce

soner67

"Sen bir erkeksin" cevabı neden kabul edilmiyor.Bu cumlenin almanca cevirisi nedir?

1 yıl önce

TolgaMert1

Du başta olunca soru kalıbı olmuyor muydu?

1 yıl önce

sulkuarsla1

Erkek ve oglan ayni degil mi

1 yıl önce

furkan7943

Neden bist

1 yıl önce

Seyma65

Sen bir gencsin ne yaa

1 yıl önce

xeurus

bist ile ist 'in farkı neydi?

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Ich bin
Du bist
Er/Sie es ist
Wir sind
Ihr seid / Sie sind
Sie sind

1 yıl önce

banur13

Du bist tam olarak ne demek

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Du bist ... - Sen ...-sin.

Sen bir oğlansın.

1 yıl önce

Elif216

Arkadslar doğru yapıyorum da seviyeyi gecemiyorum

1 yıl önce

esra444524

Bist ne demek

1 yıl önce

Esen614873

Sen bir oğlan çocuğusun

1 yıl önce

NidaEycan

Junge oğlan erkek anlamında fakat burada genç denmiş

1 yıl önce

ceylin70213

what is the meaning of "bist"

1 yıl önce

konulabbas

Aynisini yaziyorum yanli yaptim diyor neden

1 yıl önce

Esen614873

O bir b

1 yıl önce

NecdetRebe3

Sen bir oğlansın daha uygun

1 yıl önce

Burak576756

bist neden ist değil?

1 yıl önce

sevval277177

Oğlan dediğimde genç ,genç dediğimde oğlan demesini çözmüş değilim .-.

1 yıl önce

AyseHacerS

Du nedir

1 yıl önce

ZeynepSude716840

Junge buyuk harfle niye

1 yıl önce

EkinKldere1

Çünkü almancada bütün isimler büyük harfle yazılır

10 ay önce

ElifGngr13

Erkek ve oğlan ayni sey

11 ay önce

Nihad131606

Bu dogrumu

11 ay önce

AytaDemirh1

56 yorum var gozukurken hic birini gorememek?

10 ay önce

Karsarkus

Bist ist ingilizcedeki am is are gibi mi ?

9 ay önce

Gven993947

Ein ve eine arasındaki farkı söylermisiniz ?

9 ay önce

RmeysaDoan4

Bist ne anlama geliyorki

9 ay önce

RmeysaDoan4

Bist ne de mek

9 ay önce

imal744116

neden bist?

7 ay önce

Alara757950

bist ne anlami katiyor?

6 ay önce

aydinvs
aydinvs

65 yorum neden gorunmuyor.

6 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

bist ne zaman kullaniliyo

6 ay önce

SerkanBaska55

Du ekiyle bist ekini karistryorum ben ya

6 ay önce

hakim2121
hakim2121

Bu ne ya milleti oğlan etmişler...tamam eskiden erkeğe oğlan derlerdi ama şimdi oğlan deyince gay olarak anlaşılıyor... bunu duolingoya söylemek lazım...türkçe öğrenen alman türkiyede sen bir oğlansın dediğinde, başına neler geleceğini düşünmek istemiyorum :D

3 ay önce

elift37

Abi atıyorum her seferinde tutuyo

1 ay önce

Aye138665

Ok

1 ay önce

CEMREZTAMU

Udjs

3 hafta önce

selinderin00

Bist ne demek?

2 yıl önce