Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Du bist ein Junge."

Çeviri:Sen bir oğlansın.

2 yıl önce

58 Yorum


MertEge7

Gercekten tum isimler buyuk harfle mi basliyor ? Hoş

1 yıl önce

AzraBaysal

Almanca da bütün isimler büyük harfle başlarmis

Du bist ein junge dedim

Du bist ein Junge dedi

1 yıl önce

EmreG.2

Bin ne demekti

2 yıl önce

alicozturk
alicozturk

"bin/bist/ist vb." olmak fillinin çekimli hali. "Ich" yani "ben" dediğinizde "bin" kullanılıyor.

2 yıl önce

tahirozdemir

Du nedir?

2 yıl önce

Muhammed8974

"Sen" Demektir.

1 yıl önce

ManyakAlman

sen bir erkeksin dedim kabul etmedi

1 yıl önce

Muhammed8974

"Mann"="Adam/Erkek" "Junge"="Erkek Çocuk/Oğlan" Şimdi Anladın mı?

1 yıl önce

emrah716

Yungne diye mi okunuyor

1 yıl önce

Muhammed8974

Yunge

1 yıl önce

Sudemnazel

Sen bir oğlansın ve O bir oğlan arasındaki farkı çözemedim kafam karıştı

1 yıl önce