1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du bist ein Junge."

"Du bist ein Junge."

Çeviri:Sen bir oğlansın.

June 30, 2016

82 Yorum


MertEge7

Gercekten tum isimler buyuk harfle mi basliyor ? Hoş


AzraBaysal

Almanca da bütün isimler büyük harfle başlarmis

Du bist ein junge dedim

Du bist ein Junge dedi


Choi_Li

sen bir erkeksin dedim kabul etmedi


Muhammed8974

"Mann"="Adam/Erkek" "Junge"="Erkek Çocuk/Oğlan" Şimdi Anladın mı?


emrah716

Yungne diye mi okunuyor


Sudemnazel

Sen bir oğlansın ve O bir oğlan arasındaki farkı çözemedim kafam karıştı


Melikeztrk11

"Bir oğlan çocuğusun" cümlesini neden kabul etmedi


CigdemKara9

Bu cümlenin anlamını yazar mısın?


qudretqedirsoy

Bist ne demek ne zaman kullnılır ?


TurkPower45

Sen bir erkeksin dedim kabul etmedi erkek ve oğlan arasında ne fark var?


ladylilac.

Sen bir erkek çocuksun olmaz mı


mmiyeelif

Bir oğlan çocuğusunu kabul etmedi


Ahmet430485

Ciddi ciddi öğreniyorum başta işe yaramaz diye düşündüm ama yarıyor


erif604782

bist sadece du da mi kullanılıyor


Nisa618814

O bir oğlandır olması gerekmiyor mu?


Furkan9205

Buradaki 'bist' yardımcı fiil mi


soner67

"Sen bir erkeksin" cevabı neden kabul edilmiyor.Bu cumlenin almanca cevirisi nedir?


TolgaMert1

Du başta olunca soru kalıbı olmuyor muydu?


sulkuarsla1

Erkek ve oglan ayni degil mi


Seyma65

Sen bir gencsin ne yaa


xeurus

bist ile ist 'in farkı neydi?


SteffiBookworm-

Ich bin
Du bist
Er/Sie es ist
Wir sind
Ihr seid / Sie sind
Sie sind


banur13

Du bist tam olarak ne demek


SteffiBookworm-

Du bist ... - Sen ...-sin.

Sen bir oğlansın.


Elif216

Arkadslar doğru yapıyorum da seviyeyi gecemiyorum


Esen614873

Sen bir oğlan çocuğusun


NidaEycan

Junge oğlan erkek anlamında fakat burada genç denmiş


ceylin70213

what is the meaning of "bist"


konulabbas

Aynisini yaziyorum yanli yaptim diyor neden


NecdetRebe3

Sen bir oğlansın daha uygun


Burak576756

bist neden ist değil?


sevval277177

Oğlan dediğimde genç ,genç dediğimde oğlan demesini çözmüş değilim .-.


ZeynepSude716840

Junge buyuk harfle niye


EkinKldere1

Çünkü almancada bütün isimler büyük harfle yazılır


ElifGngr13

Erkek ve oğlan ayni sey


AytaDemirh1

56 yorum var gozukurken hic birini gorememek?


Karsarkus

Bist ist ingilizcedeki am is are gibi mi ?


Gven993947

Ein ve eine arasındaki farkı söylermisiniz ?


RmeysaDoan4

Bist ne anlama geliyorki


Alara757950

bist ne anlami katiyor?


aydin_79

65 yorum neden gorunmuyor.


MuslumEsma

bist ne zaman kullaniliyo


SerkanBaska55

Du ekiyle bist ekini karistryorum ben ya


hakim2121

Bu ne ya milleti oğlan etmişler...tamam eskiden erkeğe oğlan derlerdi ama şimdi oğlan deyince gay olarak anlaşılıyor... bunu duolingoya söylemek lazım...türkçe öğrenen alman türkiyede sen bir oğlansın dediğinde, başına neler geleceğini düşünmek istemiyorum :D


elift37

Abi atıyorum her seferinde tutuyo


gorkemybt

Du nedir ve bir cumlede da yi gordum. Ne anlama geliyor bunlar acaba?


VkookReal

O bir oğlan ya da ben bir oğlanım niye olmuyor ??


VkookReal

O bir oğlan ya da ben bir oğlanım niye olmuyor acaba ??


Merve711646

Hangi durumlarda du geliyor


Emine826913

Benle arkadas olun birlikte yarisalim


BILALREIS35

bist veya bin gibi kelimeler tam olsrak işlevi ne neye göre bist veya bin oluyolar


Fearless692416

Doğru ne yapalım


ichbinenve

Her şeyi öğrendim şu zamirleri ögrenemedim


Adyalis

Sen bir gençsin daha mantıklı değil mi ?


Adyalis

Sen bir gençsin


Nerminifti

Sen bir oğlan çocugusun türkcede doğrudur


MuhammedSe216342

Du nun anlamı nedir


Damlalmad

Du olunca bist,Er,es,sie olunca ist oluyor değil mi? Doğru muyum?


Berfin632166

bist ve ist arasındaki fark ne?


Berfin632166

bist ve ist arasındaki fark ne


Berfin632166

Bist ve isr arasındaki fark neee


SelinGEN3

Sen bir oğlansın


NC9Acd

Oğlanlar ne demek? :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.
Başla