"This decision has no advantages."

Translation:אין להחלטה הזאת יתרונות.

June 30, 2016

6 Comments


Musicat1

Can you also say: אין יתרונות להחלתה הזאת? Or does the meaning change with the order of the words?

September 24, 2017

Laukinis

אני תוהה על אותו דבר

November 15, 2017

YuvalF_il

מה הבעיה עם "להחלטה הזו אין יתרונות"? למה זה חייב להיות ההחלטה "הזאת" ולא "הזו" הרי זאת מילה נרדפת

June 30, 2016

EranWhetst

אין בעיה, כנראה טעות, תדווח

July 21, 2016

Yitzchok3

לכאורה, החלטה can also mean resolution

December 14, 2017

Mabel544786

אם אין יתרונות להחלטה, אז יהיה חכם לעשות אחרת מחר! ---If there is no advantages to the decision, then one would be smart to make another tomorrow!---

March 3, 2019
Learn Hebrew in just 5 minutes a day. For free.