1. Forum
  2. >
  3. Topic: Hebrew
  4. >
  5. "This decision has no advanta…

"This decision has no advantages."

Translation:אין להחלטה הזאת יתרונות.

June 30, 2016

7 Comments


Musicat1

Can you also say: אין יתרונות להחלתה הזאת? Or does the meaning change with the order of the words?


Laukinis

אני תוהה על אותו דבר


YuvalF_il

מה הבעיה עם "להחלטה הזו אין יתרונות"? למה זה חייב להיות ההחלטה "הזאת" ולא "הזו" הרי זאת מילה נרדפת


EranWhetst

אין בעיה, כנראה טעות, תדווח


Yitzchok3

לכאורה, החלטה can also mean resolution


Mabel544786

אם אין יתרונות להחלטה, אז יהיה חכם לעשות אחרת מחר! ---If there is no advantages to the decision, then one would be smart to make another tomorrow!---


MelanieRat6

למה לא: להחלטה הזאת אין יתרונות?

Learn Hebrew in just 5 minutes a day. For free.