Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ta žena mluví."

Překlad:The woman is speaking.

před 2 roky

4 komentáře


nmw213
nmw213

The Woman speaking. Proč to musí být to is

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze prubehovy cas se tvori pomoci slovesa 'BYT' v pritomnem case prislusne osoby a slovesa s ING na konci.

před 1 rokem

Dana221393

Proc neni spravne "is talking"?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Je. Tedy musi to byt cela veta §The woman is talking§ Takovou variantu prijimame

před 2 roky