Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He likes girls."

Çeviri:O, kızlardan hoşlanır.

0
4 yıl önce

20 Yorum


EmreBAL1

"hoşlaniyor" kabul etmedi. neden hoslanir oluyor anlamadim

10
Cevap ver3 yıl önce

serdaro81

Çok afedersiniz ama bu programı hazirlayan selcen ablamız nedense hep kızların sevildiğini anlatan fişler hazırlamış bu hoşuma gitmedi :( ben burada kızları eleştirmiyorum böyle anlamayın.sorunum; neden hep böyle? Bizim canımız yok mu bu programı bi tek kızlar kullanmıyor. mesela bundan önce de bu fiş vardı.

The public likes woman=halk kadınları sever.

15
Cevap ver12 yıl önce

mary1234lolo

ya burda amaç geniş zamanı öğrenmek cümlelere ne bakıyonuz ki ...

27
Cevap ver12 yıl önce

Cagatay2006

Haklısın derste bile bos bos seyler buluyolar

1
Cevap ver1 yıl önce

nsnaltun

çünkü bu aralar kadına şiddet daha fazla yaygınlaştığı , kadınları güçsüz görüp kadınları kendilerinden aşşağıda gören erkekler var. yada kendini erkek olduğu için güçlü sananlar var ve gerçekten bu aralar kadına şiddet çok fazla yaygınlaştı mesela özgecan olayı erkekler kadına şiddet gösterince mutlumu oluyor bimiyorum ama (bütün erkekleri kastetmiyorum ) şimdi adaletten kaçsalarda yinede diğer dünyada cezalarını bulcaklar buda belki ona birşey olarak hazırlanmış bir soru olabilir

15
Cevap ver2 yıl önce

beyza802316

Feminist bir bakis açısı tebrikler

0
Cevap ver2 ay önce

AysenurTec

"He likes girls." Demis burada. Yani like ekine ozne he oldugu icin -s takisi gelmis. Bu kuralda genis zamanin kurali. Geniş zamanda Türkçede -r ya hani. O yuzden oyle demis

5
Cevap ver3 yıl önce

hilall111

çünkü bu bir geniş zaman kalıbıdır

3
Cevap ver3 yıl önce

mehtapdnme

Simdiki zaman degil,genis zaman oldugu icin

2
Cevap ver3 yıl önce

CihangirIs

Biraz garip bi cümle

2
Cevap ver11 ay önce

azra90685

Every boys like girls

2
Cevap ver9 ay önce

incikin_
incikin_

I doubt it:)) İsmin başına every getirirsek Türkçedeki gibi tekil isim kullanırız ve yüklem de ona uyum sağlar.

"Every boy likes girls."

1
Cevap ver9 ay önce

Barkintorn
Barkintorn

"O, kızlardan hoşanır." cümlesi ile "Kızlardan hoşlanır" cümlesi arasındaki farkı biri bana anlatabilir mi? Bu soruları hazırlayanların Türkçe bildikleri konusunda şüphelerim var.

1
Cevap ver2 hafta önce

euyelik

"kızlardan hoşlanır" yazdım, kabul etmedi.

0
Cevap ver11 ay önce

eyll_kara

O demelydin başta

0
Cevap ver11 ay önce

AliSivri3

Likes in asıl anlamı sevmek,severdir.Hoşlanmak sevmenin bir diğer anlamıdır

0
Cevap ver9 ay önce

erkmenlisl

Hem romantik hem hoşlanıyor bizim duo

0
Cevap ver5 ay önce

AliSivri3

Hoşlanıyor olamaz çünkü liking diye birşey olamaz

0
Cevap ver1 ay önce

REM512418

Ne alaka acep??? Erkek deseydi de olurdu kız deseydide

0
Cevap ver1 ay önce