1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It rains!"

"It rains!"

Çeviri:Yağmur yağar!

February 1, 2014

32 Yorum


student_mr_brown

it kelimesi nasıl yağmur oluyor anlamadım, özel bir kuralmı acaba


Selcen_Ozturk

Türkcede yagmurdan "o" diye bahsetmemiz mümkün degil ama Ingilizler "Yagmur yagar" demek icin "rain rains" degil "it rains" diyorlar. ayni sekilde "kar yagar" icin de "it snows".


umutcoskun

ilk başta öyle yazacaktım ama daha önce "it" sorun çıkardır diye değiştirdim. yanlış oldu. teşekkürler.


YamurGk2

İngilizcede kalıplaşmış cümleler vardır. Buda onlardan biri.


adem618975

İt yağmur olmuyor


emel.kaya.

Rains kelimesi anlasilmiyor


C0S4R

Konuyla alakalı değil ama merak ettim. yağmur yağıyor demek istediğimizde de its raining desek oluyor mu ?


OrcunBilgi

look! it rains dersek yağmur yağıyor olmaz mı?


bilgekaganyilmaz

Bak! Yağmur yağar olur.


umutcoskun

"Look! It's raining." olması lazım sanırım.


YamurGk2

Bak! Yağmur yağıyor. Oluyor samırım


SezerMekik

İt wings anladım yağmur diyomuş orda bu kadının bogazını sıkcam ;)


RANA718019

bende erkek söylüyo


hazrett

Çabalarınız için teşekkür ederim.Bazen telaffuzları anlamakta zorlanıyorum. Bu cümlede onlardan biri.


miladiyne

it nasıl yağmur ya


smailAYLAK

İt degil rain yagmur


smailAYLAK

Yagmur yagiyor seklinde soylememiz gerekseydi yine "it rains "mi diyecektik?


alevsule

bu cümlede problem var şöyle ki o yağar dendiğinde kabul etmiyor yağar dersen ediyor . türkçede ikisi de aynı şey . gizli özneyi söylemiyor olmak özneyi yok etmez. o yağar ve yağar aynı şey ancak burada eklenmemiş iki soru öncesinde vardı bu ama geri dönülemediği için buradan yazdım aynı şey çıkınca


ZehraAtakan

o yağıyor olmalıydı bence


remSeil

It kuralini simdi anladum


sheriff700782

bu konuşan kadın engelli galiba öyle bi söylüyoki "a trains" olarak anladım ne alakaysa :SAD


BeyyaAhpsoy

daha neredeyse demeden veya der demez hemen yanlış veya doğru diyo biraz daha beklemesi lazım


Nurgl656365

Yağmur yağar yerine yağmur yağıyor olabiliyormu


MerveKaya929720

Ben ilk basta o yazdim kabul etmedi


EiHQJdlC

İt raint diye okuyor


mustafa407739

defalarca denediğim halde '' rains'' kelimesini anlamıyor ve hata veriyor.


DilekEreno

yanlış algılıyor


Muhammet351824

He drinks diye duyan bir tek ben miyim acaba? Yavas modda anca anlayabiliyorum.


Kader382401

Rain den aklıma reynmen geldi yağmur adam

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.