1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Where are my shoes?"

"Where are my shoes?"

Fordítás:Hol vannak a cipőim?

February 1, 2014

11 hozzászólás


SantaLaszlo

Az "are" jelzi hogy cipőkről van szó, hiszen ez így többesszám.Egyesszámban where is lenne.


n.k.zsuzsa

Where is csak akkor lenne, ha a pár cipőből csak az egyikről, a jobbról vagy a balról beszélne.

Where is my left shoe? = Hol van a bal cipőm?
Where are my shoes? = Hol van a cipőm? (egy pár) / Hol vannak a cipőim? (az összes)


ockap23

ez az egész lecke valahogy nagyon nem jó. tele van hibával. és ez egy remek gyöngyszeme...


Dorika2019

Helyes ez a mondat,ha jobban belegondoltok,hiszen nem egy lábatok van. Egy pár cipő az 2 db cipőből áll,szóval a többes szám helytálló.


Schwarzchef

Ettől sírtam! :-)


caeiros

A hol van a cipőm? nem jó?


vasvariistvan

De ez is jó.


Sz.Marika

az a baj hogy egyik "megoldás" üti a másikat, és a kezdők nagyon nehezen boldogulnak...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.