A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Where are my shoes?"

Fordítás:Hol vannak a cipőim?

0
4 éve

10 hozzászólás


SantaLaszlo

Az "are" jelzi hogy cipőkről van szó, hiszen ez így többesszám.Egyesszámban where is lenne.

3
Válasz4 éve

eva_szivem

Ez komoly??

2
Válasz4 éve

ockap23

ez az egész lecke valahogy nagyon nem jó. tele van hibával. és ez egy remek gyöngyszeme...

2
Válasz4 éve

Schwarzchef

Ettől sírtam! :-)

1
Válasz4 éve

feketeagi

dettó:))

2
Válasz4 éve

Sz.Marika
Sz.Marika

az a baj hogy egyik "megoldás" üti a másikat, és a kezdők nagyon nehezen boldogulnak...

1
Válasz4 éve

Dodori0312

jájjjj... :(

0
Válasz4 éve

caeiros

A hol van a cipőm? nem jó?

0
Válasz4 éve

vasvariistvan

De ez is jó.

0
Válasz3 hónapja

Dorka496157

Helyes ez a mondat,ha jobban belegondoltok,hiszen nem egy lábatok van. Egy pár cipő az 2 db cipőből áll,szóval a többes szám helytálló.

0
Válasz2 éve