1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Where are my shoes?"

"Where are my shoes?"

Fordítás:Hol vannak a cipőim?

February 1, 2014

10 hozzászólás


SantaLaszlo

Az "are" jelzi hogy cipőkről van szó, hiszen ez így többesszám.Egyesszámban where is lenne.


ockap23

ez az egész lecke valahogy nagyon nem jó. tele van hibával. és ez egy remek gyöngyszeme...


Schwarzchef

Ettől sírtam! :-)


Sz.Marika

az a baj hogy egyik "megoldás" üti a másikat, és a kezdők nagyon nehezen boldogulnak...


caeiros

A hol van a cipőm? nem jó?


vasvariistvan

De ez is jó.


Dorka496157

Helyes ez a mondat,ha jobban belegondoltok,hiszen nem egy lábatok van. Egy pár cipő az 2 db cipőből áll,szóval a többes szám helytálló.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.