"Our dogs drink milk."

Fordítás:A kutyáink isznak tejet.

4 éve

6 hozzászólás


Szuperwomen

Helyes megoldások között szerepel a "Vizet isznak a kutyáink." A milk az tejet jelent, nem vizet.

4 éve

zsofiata

Honnan tudod mik szerepelnek a helyes megoldások között??

4 éve

TothErika

Azt miért nem fogadja el, hogy: "a mi kutyáink tejet isznak"?

4 éve

balint.viz

A kérdés jogos, mert fordítható kihangsúlyozva is a birtokos szerkezet, de ezt a kihangsúlyozott szerkezetet a magyarok sem használják.

4 éve

NagyKriszt13

Mert olyan nem létezik boom mi

3 éve

regcsina

A kutyaink tejet isznak mi a fadzert nem jo ez?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.