A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Our dogs drink milk."

Fordítás:A kutyáink isznak tejet.

0
4 éve

5 hozzászólás


Szuperwomen

Helyes megoldások között szerepel a "Vizet isznak a kutyáink." A milk az tejet jelent, nem vizet.

3
Válasz4 éve

zsofiata

Honnan tudod mik szerepelnek a helyes megoldások között??

0
Válasz13 éve

TothErika

Azt miért nem fogadja el, hogy: "a mi kutyáink tejet isznak"?

1
Válasz4 éve

balint.viz

A kérdés jogos, mert fordítható kihangsúlyozva is a birtokos szerkezet, de ezt a kihangsúlyozott szerkezetet a magyarok sem használják.

1
Válasz4 éve

regcsina

A kutyaink tejet isznak mi a fadzert nem jo ez?

0
Válasz3 hete