1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Our dogs drink milk."

"Our dogs drink milk."

Fordítás:A kutyáink tejet isznak.

February 1, 2014

5 hozzászólás


Szuperwomen

Helyes megoldások között szerepel a "Vizet isznak a kutyáink." A milk az tejet jelent, nem vizet.


zsofiata

Honnan tudod mik szerepelnek a helyes megoldások között??


TothErika

Azt miért nem fogadja el, hogy: "a mi kutyáink tejet isznak"?


balint.viz

A kérdés jogos, mert fordítható kihangsúlyozva is a birtokos szerkezet, de ezt a kihangsúlyozott szerkezetet a magyarok sem használják.


regcsina

A kutyaink tejet isznak mi a fadzert nem jo ez?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.