1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He reads the menu."

"He reads the menu."

Fordítás:Elolvassa az étlapot.

February 1, 2014

37 hozzászólás


bloodwayne

"menüt olvas" ez miért nem jó?


erdos.gota

Mert ebből nem derül ki, hogy lány vagy fiú-e az, aki a menüt olvassa, ráadásul a "menü" az angolból átvett szleng


Luca10002

en azt irtam ,,olvas-sa az etlapot'' abbol se derult ki fiu vagy lany de elfogadta


Hardnefr

Nekem az étlapot olvas. nem fogadta el


BitterNorbert

felolvassa az étlapot nem értem miért nem jó... :)


Luca10002

mert nem felolvassa hanem elolvassa vagy olvassa


mercike01

A helyes válasz :Ő olvassa az étlapot.


hades1990

Ő az étlapot olvassa
nem túl magyaros de ezt is elfogadta


JzsefArany

Angolul kell válaszolni


s.andreaev

Jé! Elfogadta a mondatomat, most először. Nahát :)))


tankdavid

nem is értem amit mond O.o


vidablanka

"he "az nem azt jelenti h ő fiú nemben???segítsetek


zsbalint

Szerintem ez is jó válasz: Étlapot olvas.


JagerZorica

Ugyan ezt válaszoltam. Valami nem stimmel.


NagyZsofi2

Elolvassa étlapot!!!


vargndmian

Én szerintem meg jo amiket irtok


EvaHuszar

"Ő étlapot olvas. " az nem jó?


42Borisz

Határozatlan névelővel helyes lenne, de így (hogy "the" van a szó előtt) nem igazán jó fordítás...


NagyZsofi2

Azért mert az a jó vàlasz ,hogy olvass ètlap


zsutor11

mitől függ, hogy read vagy reads ?


SzilviaLile

reads akkor ha 1sz/3 személyről beszél a többi read


TiborKiss2

elolvas egy étlapot . Miért nem jó ? Válaszotokat köszönöm előre is


erdos.gota

mert nem egy étlapot, hanem egy bizonyos étlapot olvas el.


Hitosi

Nekem meg azt nem fogata el hogy:

Elolvassa a étlapot XD


Klmn62635

menüt olvas vagy elolvassa a étlapot - nem ugyan az ??


GenoffSzab

Étlapot olvas az mért nem jó?!?!


JuliannaFinta

mit jelent . judsche segít


MiraaNovak

Én azt írtam: ő olvassa a menüt


VictoriaEm19

Érdekes ha gyorsan mondatom vele akkor "a menü"-t hallani, s ha lassan akkor pedig "the menü"-t hallom.


Galileuz1

Elolvassa az étlapot a helyes, de én azt írtam hogy étlapot olvas, amit nem fogadott el. Szerintem nem helyes az elolvassa, mert az azt jelenti, hogy végigolvasta, de lehet csak beleolvasott. Ha megkérdik hogy elolvastad a könyvet? Akkor nem arra celoznak hogy beleolvastál-e hanem, hogy végigolvastad e. De lehet csak én látom rosszul. :)


LaraKrmend

Étlapot olvas ezt miért nem fogadja el?!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.