"He reads the menu."

Fordítás:Elolvassa az étlapot.

4 éve

33 hozzászólás


Licsike

szerintem se

4 éve

bloodwayne

"menüt olvas" ez miért nem jó?

4 éve

erdos.gota

Mert ebből nem derül ki, hogy lány vagy fiú-e az, aki a menüt olvassa, ráadásul a "menü" az angolból átvett szleng

4 éve

Luca10002

en azt irtam ,,olvas-sa az etlapot'' abbol se derult ki fiu vagy lany de elfogadta

2 éve

CsengeFors

Az a helyes ✅ hogy: elolvasak az etlapot

6 hónapja

Lilu.hungary

Mert szar.

3 éve

mercike01

A helyes válasz :Ő olvassa az étlapot.

4 éve

BitterNorbert

felolvassa az étlapot nem értem miért nem jó... :)

4 éve

Luca10002

mert nem felolvassa hanem elolvassa vagy olvassa

2 éve

hades1990

Ő az étlapot olvassa
nem túl magyaros de ezt is elfogadta

4 éve

zsutor11

mitől függ, hogy read vagy reads ?

4 éve

SzilviaLile

reads akkor ha 1sz/3 személyről beszél a többi read

4 éve

JzsefArany

Angolul kell válaszolni

4 éve

TiborKiss2

elolvas egy étlapot . Miért nem jó ? Válaszotokat köszönöm előre is

4 éve

erdos.gota

mert nem egy étlapot, hanem egy bizonyos étlapot olvas el.

4 éve

s.andreaev

Jé! Elfogadta a mondatomat, most először. Nahát :)))

4 éve

tankdavid

nem is értem amit mond O.o

4 éve

Hardnefr

Nekem az étlapot olvas. nem fogadta el

3 éve

vidablanka

"he "az nem azt jelenti h ő fiú nemben???segítsetek

3 éve

zsbalint

Szerintem ez is jó válasz: Étlapot olvas.

2 éve

AnettBanfi

:)))))

2 éve

JagerZorica

Ugyan ezt válaszoltam. Valami nem stimmel.

2 éve

NagyZsofi2

Elolvassa étlapot!!!

8 hónapja

vargndmian

Helo

8 hónapja

vargndmian

Én szerintem meg jo amiket irtok

8 hónapja

EvaHuszar

"Ő étlapot olvas. " az nem jó?

4 éve

42Borisz

Határozatlan névelővel helyes lenne, de így (hogy "the" van a szó előtt) nem igazán jó fordítás...

4 éve

NagyZsofi2

Azért mert az a jó vàlasz ,hogy olvass ètlap

8 hónapja

Hitosi

Nekem meg azt nem fogata el hogy:

Elolvassa a étlapot XD

4 éve

Deira1

Nekem se

3 éve

JuliannaFinta

mit jelent . judsche segít

4 éve

erdos.gota

?

4 éve

AnettBanfi

:((

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.