Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We really need a man like you."

Çeviri:Bizim gerçekten senin gibi bir adama ihtiyacımız var.

0
4 yıl önce

5 Yorum


ygzylmz

"We really need a man as like you." doğru bir cümle midir? Ya da bu sorudaki cümleyle çevirisi aynı mıdır?

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok, "as" ve "like" yanyana gelmez. "as" in like yerine kullanılabileceği yerler var ama bu da onlardan biri değil

4
Cevap ver4 yıl önce

Fatih_Polat

like kelimesinin ne zaman ''sevmek'' ne zaman ''gibi'' olarak kullanıldığını nasıl anlıycaz Selcen hanım help me....??

0
Cevap ver3 yıl önce

UBETE

Yaz, kar gibi kelimeleri Türkçe'de nasıl ayırt ediyorsan öyle

0
Cevap ver7 ay önce

OuzcanKoca3

Bir yazmadık diye ingilizce göçtü haklısın

0
Cevap ver7 ay önce