1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women eat."

"The women eat."

Fordítás:A nők esznek.

February 1, 2014

32 hozzászólás


tamasviktor

Többes száám :)


Zsupszici

A woman többesszáma rendhagyó: woman-women, úgy mint man-men. Ezekre nincs szabály, így kell megtanulni.


JablonszkiAndor

De hallásra, hogyan különbözik a men és a man???


shshsh1111

Uhh nem vettem észre a womEn t :D


Solt101

A narrator az eat szo utan " c " hangzast mond mint ha s lenne a szo vegen. Ezert en eats kent irtam es kozben eat nek kell irni. Ez igy eleg megteveszto!


Wixen3

Igen, én is így hallottam.


Harga

Nem gond, csak érdemes megjegyezni, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.


ViktorSzuc

Ertem,hogy tobbesz szam,de mi jeloli? Vagyis azt hogy forditom, hogy a no eszik?


huperion

Sztem the woman eats.


Wixen3

Én is így hallottam.


bercsi9

A woman a nő a women meg a nők


ViktorSzuc

Köszi,Szóval ha többes szám akkor e, ha egyes akkor a.


melinda666.

Nem, nem jól írtam! Akkor viszont lehet az van, h E/3 : eats, többes számban pedig: eat


OlahBoglarka

nem a S jelenti a szo vegen a tobbes szamot?


TavaszyAndrea

Asszonyokat írtam nők helyett. Ha ez hiba, akkor hogy van angolul az asszonyok?


BognrLili

Én nekem fogalmam sincs!!!!


Zoli381863

Da sziszt idegesitö feladat


NolenLOL

Ez a csicska duolingo hibas LOL


Harga

De legalább használható és ugyan ki hibátlan?


Nri265014

Women többes számos alakja a wimin


Harga

Women többes szám. Woman egyes szám. Lényeges a nyelvtanuláskor: Hogy hangzik, hogy írják, mit jelent.


Enik382479

Az írtam hogy A nők esznek...ezt nem fogadja el....ugyan erre javit ki A nők esznek....ès nem enged tovább ilyenkor mi van? :)


Svi220356

A nök kiejtése vimin. A lecke voman-t mond. Javitani kellene a feladatot


PatrikRauh

A nő eszik szerintem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés