A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"If she walks, he walks."

Fordítás:Ha a nő gyalog megy, a férfi is gyalog megy.

4 éve

44 hozzászólás


TotyaTNG

A "Ha a lány sétál, a fiú is sétál" a helyes fordítás, akkor - bár nem vagyok vmi nagy angolos, de- talán az angol megfelelője az "If she walks, he walks too" lett volna.

4 éve

kaizermate

Ha a no setal a ferfi is setal kesz punksz-tummmmmmmmmmmmm

2 éve

Andrs907726

"She" nőnem "He" férfi If "She" walk, "He" walks.

11 hónapja

SmuelSoma

Igazad van!

3 hónapja

Petersquall

Ha ő sétál ő sétál.elfogadta :D

4 éve

david.szab1

Javítsátok az angol mondatot, If the woman walks, the man walks

4 éve

E.K.9

szerintem a woman az asszony es nem lany a man pedig ferfi es nem fiu

4 éve

rico112

Ez most komoly?

4 éve

mmihalyjanos

Legalább 6 féle helyes választ tudok elképzelni. Ez a "Ha a lány sétál, a fiú is sétál." nincs közte, mert hiányzik belőle a too vagy a also.

4 éve

ildikote

de hol az IS???

4 éve

SzilviaLile

Ez a mondat sötét :D kész vagyok tőle :)

4 éve

fectroll
fectroll

Picit várj, most világosítják..... :D

3 éve

enimelcime

azt mondta hogy vax

4 éve

tartamas

A he vagy she csak annyit jelent hogy Ő, sem fiut sem lanyt

4 éve

Riri401

Úgy is lehet értelmezni,hogy Ő,de a SHE az nőnem a HE pedig férfinem

4 éve

Benyo27

Nincs sem also, sem too, sem as well.... Valoban is-sel logikus, de ez nem hiba szerintem.

4 éve

fectroll
fectroll

Valóban....

3 éve

Mack0ne

Nem is kell oda írni hogy fiú-e vagy lány mert az alapoknál megtanított a lecke arra hogy a she-lány nemű a he pedig fiú.Innentől kezdve adott a fordítás.

4 éve

fectroll
fectroll

HEURÉKA!!!

3 éve

fafeju

Gyalazatos a felolvaso szoveg erthetosege!!! Csak ezen a feladatsoron ket eletem banta!!! Egyszeruen erthetetlen szamomra. Eselyem sincs jol megoldani a fekadatokat igy:(((

4 éve

Mokka75

Én is inkább értem "works"-nak...

3 éve

shemeetsworld

azt írta helyes megoldásnak hogyy : Ha megy gyalog, ő. ??? ennek van bármi értelme ? ennél még az én válaszom is helyesebb :D

3 éve

ZoltnCsisz

-Ha sétál sétál- is elfogadja. Helyes így?

4 éve

szapy

Nem túl jó mondat.

4 éve

Riri401

Igazad van

4 éve

fectroll
fectroll

Jóez! :D

3 éve

AnikPunyk

A megy miėrt nem jó?Csak az volt a probléma.

4 éve

szilard73

Az "goes" lenne, nem?

4 éve

Unauna1

Én is ezt kérdem.

4 éve

mosolygoszem

Nekem nem az is baj hanem a she nem lányt jelent a he pedig nem fiút csak a megfelelő nemü őt...

4 éve

Agnespaci

En jol irtam be duo !!!!!!!!!!

4 éve

eszter0118

Itt a kötőszavakon van a lényeg bár tenyleg tud erdekes mondatokat krealni ez a program

4 éve

nyusziagyar

Egy dologban biztos lehetsz nem egy program kreálja hanem mi akik használjuk. ;)

4 éve

K.G.P.

És miért wáx-nak ejti?

3 éve

fectroll
fectroll

Miért nem wáx-nak ejti???????

3 éve

MajorPisti

Ha o gyalogol,o gyalogol elfogadta.

3 éve

fectroll
fectroll

Ékezet nélkül????

3 éve

giKiss1

Borzalmas ez a hang,nem érteni mit mond

3 éve

veszkijarat

XD

3 éve

nagylorinc

Nem fogadta el h ha o megy akkor o setal Nem mindegy hogy megy vagy gyalog megy???

3 éve

esponta

Ez igy nagyon zavaros! Aki nagyon kezdő az nem fogja megtanulni a nyelvet és el is megy a kedve tőle! Ezen sokat kellene javitani!!!

2 éve

PappnErika

Ez mindenkinek vonatkozik hogy fel kell frissiteni az eddig megtanult anyagokat különben el halványulnak a szavak

1 éve

florian.akos

Na ez aztan okos....

1 éve

Giuditta294402

Én azt írtam, hogy: Ha a nő sétál, a férfi is sétál. Erre azt írta, hogy nem jó. A jó válasz : Ha a nő gyalog megy, a férfi is gyalog megy. Na erre varrjak gombot!

4 hónapja