1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ő és én almát eszünk."

"Ő és én almát eszünk."

Fordítás:She and I eat apples.

February 1, 2014

40 hozzászólás


DoraMolnar

A He and I eat apple. mondat jó mert csak egy alma van


bohos

Ketten is ehetnek egy almát.


Smoool

Gondolom azért kell apples, mert mivel ketten eszik az almát, az már több alma, igaz fejenként csak 1-1.


ironcameleon

He and I eat an apple. (ha ketten eszünk egy almát) - vagy - He and I eat apples. (ha mindketten almát eszünk)


MREdina

Szerintem is így a helyes.


balukapitany2

Nem ,mert az apples több alma az apple meg csak egy így nem jó.


IliNagy

Szerintem is! És már többedszer javít ki!


Anda1976

az elefántok is egy almát ettek!


Nyuszedli

És ha mi ketten egy almát eszünk? Tudom kukacoskodás, de én teljesen így értettem :)


DK_Arisztid

Van is ilyen példamondat a feladatsorban: The men eat strawberry.


tjacquie

De itt a többesszám a férfiak. ;) A férfiak epret esznek


IliNagy

Én is így gondolom, és így is írta apple és nem apples!


kazsmerd

A nyelvtanulás logikája mást diktál. A She and I eat apples mondatnak csak egy fordítása lehet: Ő (lány) és én almákat eszünk. Igaz ugyan, hogy a magyarban nem kell többesbe tenni mindent...

Mit csináltatok? Levelet írtunk.

... de ember legyen a talpán aki ennyiből 100%-ra megmondja, hány levél került megírásra. Furcsa módon itt egyre, míg ha ugyanezt almával játsszuk el...

Mit csináltatok? Almát ettünk.

... alapból többre gondolunk.


ZsoltMedve

We eat apples id jó mert ő+én=mi


DiomdVrsze

Nem jó mert valójában helyes de itt az a lényeg h pontosan ugyan azt tudjuk lefordítani h ezzel tanuljunk


Rekkancs

Most föl vagyok háborodva!


gretafulop2

A ..........almát eszünk az miért ,,apples"?


Erika332053

Ő és én almákat eszünk.


Pter972492

Ehet a fiú is almát nem csak a lány


mrBrown13

Ha csak egy almára gondolunk, akkor a "He and I eat an apple" mondatot elfogadja.


TthGza3

Sziasztok! He and I eat an apple. Nekem így elfogadta. De! Ha ezt írom: I and he, akkor eats?


ironcameleon

"I and he" eat
mi eszünk (én és ő)


ViktriaIhs

Én most konkrétan azt sem értem miért hímnem. Hisz nem tudjuk a nemét


ironcameleon

nőneművel is írhatod


Sziszike2383

itt miert nem jo he an i eat the apple?


nagy.andi.erd

Akkor az lett volna hogy " Ő és én megesszük az almát. " :-)


tjacquie

Mert nincs benne többesszám!


IliNagy

apples - almákat! apple - almát! Miért nem jó a válaszom: Ő és én almát eszünk!


tjacquie

Ebben a mondatban nincs többesszám. Helyesen úgy lenne jó: ő és és almákat eszünk. She and I eat apples. Mivel ebben a feladatkörben többesszámot gyakoroljuk. Persze ehetnek egy almát is, de akkor az nem ebben a formában kellene szerepeljen, hiszen akkor nincs a mondatban többesszám.


Galistvan

Az apples szerintem nem helyses. Mert a magyar szöveg azt mondja hogy almát és nem almákat. Az s pedig esetben nem lehet birtoklás jele.


Galistvan

Apples nem helyes!


Tibor687133

Duolingóéknál ez többesszám de miért? Ketten ehetnek egy almát stupidok!!! Pontosabban kellene feladványt adni.....


kispath

1/3 szemelybe s vegzodese van a szomak


nplay13

Csákány mindenkinek

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés