"He eats a cheese sandwich."

Fordítás:Eszik egy sajtos szendvicset.

February 1, 2014

9 hozzászólás


szipirtyo

az a cheese inkább chilli's-nek hangzik... nekem...

February 10, 2014

Vladiwoody
September 11, 2016

pirosbagoly

én nekem van olyan hogy eat meg a read ugyanúgy hangzik

March 20, 2014

pirosbagoly

de a the és az a az nállam a hangzásba ugyanolyan szinte

March 20, 2014

fecoman

Ha lassításba hallgatod akkor a kettő ugyan az ha már kb. 80 ra rontod el, mert hülyén ejti ki, akkor meg fogod jegyezni

July 4, 2014

Laurasztanko13

Ooo most azert elveszi az eletem mert nem jol irtam a szendvicset

April 26, 2014

Szilveszte895470

Az ő megeszik a sajtos szendvicset mióta értelmes? ?

September 2, 2014

HirthHanna

Nekem elfogadta az eszik-et is. De látom többen is panaszolták, hogy nekik nem :/ nemtudom

January 21, 2019

Pter995481

ezt adta fel mit helyes válasz: megeszik sajtos szendvicset. Én meg ezt írtam és nem fogadta el: megeszi a sajtos szendvicset

August 3, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.