1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I read a newspaper."

"I read a newspaper."

Fordítás:Elolvasok egy újságot.

February 1, 2014

16 hozzászólás


kozoli70

Egy újságot olvasok. Miért nem jó?


Hirokichg

Az aztán válasz..


Robert924079

Igen 10 es szintü vagyok


Hirokichg

Ennek is jónak kéne lennie,de szerintem már úgyse tudod jelenteni nekik..


Lilla724444

Tiz eves vagyok es en ezt elfogadnam


petraszcs

Ujsagot olvasom

miert nem jo?!


daisymyramoon

Mert hiányzik belőle a határozatlan névelő (egy)


AdelIzsak

10 vok én is de ,,kisgyerekek''nem tudnak ìrni és olvasni xd


AdelIzsak

de nyleg mi den nap gmailen ír de miért én tudom mit akarok


AdelIzsak

köcsög miért nem jó az ha a helyes választ beírom??


Creeper_2006

Ezt ha legaláb nem jó miért nem irja hogy figyelj a helyesirasra

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.