"Ireadanewspaper."

Fordítás:Elolvasok egy újságot.

4 éve

9 hozzászólás


kozoli70

Egy újságot olvasok. Miért nem jó?

4 éve

Bagoly12

Mert

4 éve

FarkasFlor

Nekemse jo

3 éve

Hirokichg

Az aztán válasz..

4 hónapja

Hirokichg

Ennek is jónak kéne lennie,de szerintem már úgyse tudod jelenteni nekik..

4 hónapja

petraszcs

Ujsagot olvasom

miert nem jo?!

4 éve

tomiszabad

Hu

2 éve

Pepe369265

Miért nem jó?

1 éve

solya590369

X. C cd c c

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.