A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I read a newspaper."

Fordítás:Elolvasok egy újságot.

0
4 éve

8 hozzászólás


kozoli70

Egy újságot olvasok. Miért nem jó?

5
Válasz14 éve

Bagoly12

Mert

0
Válasz4 éve

FarkasFlor

Nekemse jo

0
Válasz2 éve

Hirokichg

Az aztán válasz..

0
Válasz1 hete

Hirokichg

Ennek is jónak kéne lennie,de szerintem már úgyse tudod jelenteni nekik..

0
Válasz1 hete

petraszcs

Ujsagot olvasom

miert nem jo?!

2
Válasz4 éve

tomiszabad

Hu

0
Válasz2 éve

Pepe369265

Miért nem jó?

0
Válasz1 éve