"We have the men's newspapers."

Çeviri:Adamların gazeteleri bizde.

February 1, 2014

28 Yorum

Konu önem sırasına göre

carinamnzs

Selam :-) I'm learning turkish. May I say "Adamların gazetelerini bizde" ???

February 6, 2014

ProwlingParis

adding only one -i to make "adamların gazeteleri" suffices for the possessive construction. With that additional -i (and the buffer letter "n"), you add the accusative case to this sentence. However, there are no verbs in this sentence that requires accusative.

February 8, 2014

carinamnzs

Anladım, teşekkürler ^_^

February 8, 2014

teemo61

biraz daha turkceye calis =study turkish a little bit more if you will practice you can learn more turkish and that make you better :) note: If you study something harder you can all ways do it just try it and belive you can do it it is for you to choise time do it or not.

December 18, 2014

togrul117

No, say Adamların gazeteleri bizde

April 17, 2015

CAytun

dinlerken man ile men arasındaki farkı ayırdedemiyorum. ikisi de aynı mı telaffuz ediliyor. aynı hatayı woman ile women'de de yapıyorum.

April 6, 2014

ahmetguglp

Bunun farkını anlamak gerçekten kolay değil ama ben cümlenin yapısına bakarak ayırt etmeye çalışıyorum. Misal; read , dediyse demekki women dedi. reads, dediyse demekki woman dedi. ;)

September 21, 2014

Homo_Sapiens

''Men'' ile ''man'' söylenişlerini nasıl ayırt edicem ?

March 8, 2014

sanverturt

benim aklima hemen superman filmi geliyor.SUPERMAN tek bir sahis oldugu icin man kelimesi daha iyi aklimda kaliyor :)

April 14, 2014

sawash23

‘Have‘ men‘de ‘has‘ ise man de kullaniliyor. Bunlar size yardimci olabilir...

August 11, 2014

GenghisKhan.1

"Adamların gazeteleri bizde" olması için "newspaper" dan önce de "the" gelmesi gerekiyor???

February 15, 2014

Selcen_Ozturk

sahiplik belirten kelimeyle (my your ya da 's), tanımladığı kelime arasına asla the girmez

February 20, 2014

kurt_03

Adamların gazetelerine sahibiz = we got the men's newspapers?

March 25, 2014

Selcen_Ozturk

hayir "the" olmamasi lazim o zaman (düzeltme: eskileyen arkadaşlara yanlış öğrenmek istedikleri için tebrikler)

March 25, 2014

tugce.parl

biz adamın gazetelerine sahibiz bunun da doğru olması gerekmez mi yoksa have got olmadığı için mi tam anlamadım

April 21, 2014

kendisi1garip

biz adamların gazetelerine sahibiz olması gerek bence. Çünkü adamlar çoğul yazılmış.

August 11, 2014

akif.y

bir cümlede "have the" kalıbını görünce kalıptan sonraki nesnenin,kalıptan önceki öznede olduğunu anlatıyor olduğunu anlıyorum.

May 23, 2014

dervis.oza

Adamlarin gazetelerine sahibiz neden olmaz

June 8, 2014

-Yusuf-

Biz adamlarin gazetesine sahibizde olabilir.

June 22, 2014

onurziek

Selcen hanım "adamların gazeteleri bizde " tam olarak nasıl çevrilir? Bu arada sorularıma kimse cvp vermiyor bunlar çok eski yazışmalar galiba :(

July 8, 2014

MrSperMan

adamların gazeteleri bizim neden olmaz?

July 21, 2014

Selcen_Ozturk

onların olan bir şey nasıl sizin olabilir?

August 22, 2014

EmreTznolu

Man ve men in telaffuz farkını nasıl ayırabilirim

July 28, 2014

mucalt

Benim anlamadigim "de" eki "we" 'ye nasil geldi.

August 3, 2014

resul9

biz kelimesine -de eki neden geldi? 'Adamların gazeteleri bizim'. yüklem bizim olursa da doğru olmazmı?

August 6, 2014

leyla408034

Merhaba .. ne zaman biz tek "i" koyiyoruz izafede ve ne zaman biz "ini" koyiyoruz ben bunlari anlamiyorum

August 19, 2014

polatferhat

Cümle yanlış galiba

February 11, 2015

AliFrateli

ya abi benim hopörlrr yokkk

February 19, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.