Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We have the men's newspapers."

Çeviri:Adamların gazeteleri bizde.

4 yıl önce

28 Yorum


carinamnzs

Selam :-) I'm learning turkish. May I say "Adamların gazetelerini bizde" ???

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

adding only one -i to make "adamların gazeteleri" suffices for the possessive construction. With that additional -i (and the buffer letter "n"), you add the accusative case to this sentence. However, there are no verbs in this sentence that requires accusative.

4 yıl önce

carinamnzs

Anladım, teşekkürler ^_^

4 yıl önce

teemo61

biraz daha turkceye calis =study turkish a little bit more if you will practice you can learn more turkish and that make you better :) note: If you study something harder you can all ways do it just try it and belive you can do it it is for you to choise time do it or not.

3 yıl önce

togrul117

No, say Adamların gazeteleri bizde

3 yıl önce

CAytun
CAytun

dinlerken man ile men arasındaki farkı ayırdedemiyorum. ikisi de aynı mı telaffuz ediliyor. aynı hatayı woman ile women'de de yapıyorum.

4 yıl önce

ahmetguglp

Bunun farkını anlamak gerçekten kolay değil ama ben cümlenin yapısına bakarak ayırt etmeye çalışıyorum. Misal; read , dediyse demekki women dedi. reads, dediyse demekki woman dedi. ;)

3 yıl önce

Homo_Sapiens

''Men'' ile ''man'' söylenişlerini nasıl ayırt edicem ?

4 yıl önce

sanverturt

benim aklima hemen superman filmi geliyor.SUPERMAN tek bir sahis oldugu icin man kelimesi daha iyi aklimda kaliyor :)

4 yıl önce

sawash23

‘Have‘ men‘de ‘has‘ ise man de kullaniliyor. Bunlar size yardimci olabilir...

4 yıl önce

GenghisKhan.1

"Adamların gazeteleri bizde" olması için "newspaper" dan önce de "the" gelmesi gerekiyor???

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sahiplik belirten kelimeyle (my your ya da 's), tanımladığı kelime arasına asla the girmez

4 yıl önce

kurt_03

Adamların gazetelerine sahibiz = we got the men's newspapers?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir "the" olmamasi lazim o zaman (düzeltme: eskileyen arkadaşlara yanlış öğrenmek istedikleri için tebrikler)

4 yıl önce

tugce.parl

biz adamın gazetelerine sahibiz bunun da doğru olması gerekmez mi yoksa have got olmadığı için mi tam anlamadım

4 yıl önce

kendisi1garip

biz adamların gazetelerine sahibiz olması gerek bence. Çünkü adamlar çoğul yazılmış.

4 yıl önce

akif.y

bir cümlede "have the" kalıbını görünce kalıptan sonraki nesnenin,kalıptan önceki öznede olduğunu anlatıyor olduğunu anlıyorum.

4 yıl önce

dervis.oza

Adamlarin gazetelerine sahibiz neden olmaz

4 yıl önce

-Yusuf-

Biz adamlarin gazetesine sahibizde olabilir.

4 yıl önce

onurziek

Selcen hanım "adamların gazeteleri bizde " tam olarak nasıl çevrilir? Bu arada sorularıma kimse cvp vermiyor bunlar çok eski yazışmalar galiba :(

4 yıl önce

MrSperMan

adamların gazeteleri bizim neden olmaz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

onların olan bir şey nasıl sizin olabilir?

3 yıl önce

EmreTznolu

Man ve men in telaffuz farkını nasıl ayırabilirim

4 yıl önce

mucalt

Benim anlamadigim "de" eki "we" 'ye nasil geldi.

4 yıl önce

resul9

biz kelimesine -de eki neden geldi? 'Adamların gazeteleri bizim'. yüklem bizim olursa da doğru olmazmı?

4 yıl önce

leyla408034

Merhaba .. ne zaman biz tek "i" koyiyoruz izafede ve ne zaman biz "ini" koyiyoruz ben bunlari anlamiyorum

3 yıl önce

polatferhat

Cümle yanlış galiba

3 yıl önce

AliFrateli

ya abi benim hopörlrr yokkk

3 yıl önce