1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have the men's newspapers…

"We have the men's newspapers."

Çeviri:Adamların gazeteleri bizde.

February 1, 2014

28 Yorum


carinamnzs

Selam :-) I'm learning turkish. May I say "Adamların gazetelerini bizde" ???


ProwlingParis

adding only one -i to make "adamların gazeteleri" suffices for the possessive construction. With that additional -i (and the buffer letter "n"), you add the accusative case to this sentence. However, there are no verbs in this sentence that requires accusative.


carinamnzs

Anladım, teşekkürler ^_^


teemo61

biraz daha turkceye calis =study turkish a little bit more if you will practice you can learn more turkish and that make you better :) note: If you study something harder you can all ways do it just try it and belive you can do it it is for you to choise time do it or not.


togrul117

No, say Adamların gazeteleri bizde


CAytun

dinlerken man ile men arasındaki farkı ayırdedemiyorum. ikisi de aynı mı telaffuz ediliyor. aynı hatayı woman ile women'de de yapıyorum.


ahmetguglp

Bunun farkını anlamak gerçekten kolay değil ama ben cümlenin yapısına bakarak ayırt etmeye çalışıyorum. Misal; read , dediyse demekki women dedi. reads, dediyse demekki woman dedi. ;)


Homo_Sapiens

''Men'' ile ''man'' söylenişlerini nasıl ayırt edicem ?


sanverturt

benim aklima hemen superman filmi geliyor.SUPERMAN tek bir sahis oldugu icin man kelimesi daha iyi aklimda kaliyor :)


sawash23

‘Have‘ men‘de ‘has‘ ise man de kullaniliyor. Bunlar size yardimci olabilir...


GenghisKhan.1

"Adamların gazeteleri bizde" olması için "newspaper" dan önce de "the" gelmesi gerekiyor???


Selcen_Ozturk

sahiplik belirten kelimeyle (my your ya da 's), tanımladığı kelime arasına asla the girmez


kurt_03

Adamların gazetelerine sahibiz = we got the men's newspapers?


Selcen_Ozturk

hayir "the" olmamasi lazim o zaman (düzeltme: eskileyen arkadaşlara yanlış öğrenmek istedikleri için tebrikler)


tugce.parl

biz adamın gazetelerine sahibiz bunun da doğru olması gerekmez mi yoksa have got olmadığı için mi tam anlamadım


kendisi1garip

biz adamların gazetelerine sahibiz olması gerek bence. Çünkü adamlar çoğul yazılmış.


akif.y

bir cümlede "have the" kalıbını görünce kalıptan sonraki nesnenin,kalıptan önceki öznede olduğunu anlatıyor olduğunu anlıyorum.


dervis.oza

Adamlarin gazetelerine sahibiz neden olmaz


-Yusuf-

Biz adamlarin gazetesine sahibizde olabilir.


onurziek

Selcen hanım "adamların gazeteleri bizde " tam olarak nasıl çevrilir? Bu arada sorularıma kimse cvp vermiyor bunlar çok eski yazışmalar galiba :(


MrSperMan

adamların gazeteleri bizim neden olmaz?


Selcen_Ozturk

onların olan bir şey nasıl sizin olabilir?


EmreTznolu

Man ve men in telaffuz farkını nasıl ayırabilirim


mucalt

Benim anlamadigim "de" eki "we" 'ye nasil geldi.


resul9

biz kelimesine -de eki neden geldi? 'Adamların gazeteleri bizim'. yüklem bizim olursa da doğru olmazmı?


leyla408034

Merhaba .. ne zaman biz tek "i" koyiyoruz izafede ve ne zaman biz "ini" koyiyoruz ben bunlari anlamiyorum


polatferhat

Cümle yanlış galiba


AliFrateli

ya abi benim hopörlrr yokkk

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.