Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"If he wins."

Переклад:Якщо він виграє.

2 роки тому

10 коментарів


nazar_ko

Чому не сприйняло "якщо він переможе"?

2 роки тому

MaksimProkopyuk

Бо ця програма не знає дуже добре української мови тому всілякі помилки і трапляються.

1 рік тому

YdZ34
YdZ34

Якщо він переможе

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Речення, в яких if означає "якщо", перекладаються на українську майбутнім часом, хоч англійське дієслово не можна ставити у майбутньому часі. Воно ставиться у теперішньому часі. Драгункин А. Н. "Малый прыжок в английский" стор. 89. http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

1 рік тому

MaksimProkopyuk

Дякую буду знати:)

1 рік тому

yakovec.roma

Якщо так, то моя відповідь "якщо він перемагає" має бути не вірною, а мені зарахувало?

1 рік тому

PRDRSD
PRDRSD

Програма говорить "If you wins", а пише "If he wins" виправте

6 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Ми чуємо не завжди так, як звучить. Це особливість нашого слуху. Знайомі звуки розрізняємо добре. Та в англійській є багато звуків, не притаманних українській мові. Вони сприймаються нерозпізнаними, замість них мозок підставляє щось із попереднього досвіду.

Розпізнаватись можуть лише знайомі звуки, тому незнайомі треба зробити знайомими. Для цього спробуйте читати текст, слухати його, промовляти якомога ближче до почутого і порівнювати. З першого разу не вийде, але вперта робота дає результат. Коли вимовите близько до оригіналу, почнете розрізняти текст на слух. У голові виробився шаблон, із яким порівнюються раніше незнайомі звуки. Тепер вони стали знайомими.

Таку методику освоєння мови на слух я зустрічав у різних джерелах.

А ось про злиття слів у англійських реченнях (if he - зливаються дві приголосні: f, h). При злитті змінюється звучання знайомих слів. Частина звуків змінюється, інші майже зникають. Корисно навчитись промовляти так, як чуєте. Це допоможе сприймати мову на слух.

Злиття слів у реченні, відео: https://youtu.be/ra0_VIbwNnE

5 місяців тому

ViktorDudn

Якщо він переможе

5 місяців тому

uliya695300

"Якщо він переможе"-видає помилку!!!!!!!

1 місяць тому