1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A gyerek húst eszik."

"A gyerek húst eszik."

Fordítás:The child eats meat.

February 1, 2014

6 hozzászólás


Anabelina

A "kid" is gyereket jelent


icuj

miért nem fogadta el azt,hogy "a meat"


levente.bo1

Mert nem egy hust eszik hanem eszi a hust eats meat


kredenc1

Mert nem megszámlálható dologról vam szó. Így ebben az esetben nem kell névelő.


Hitetlen1980

Gyerekhúst eszik? Ez perverz


Hitetlen1980

Mindig keverem a meat meal szavakat

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés