1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He drinks the juice."

"He drinks the juice."

Fordítás:Megissza a gyümölcslevet.

February 1, 2014

24 hozzászólás


Blackkata

Gyülölcslevet?????


Mr.Crazy

Juice - Dzsúz (gyümölcslé)
Bármilyen gyümölcsből vagy zöldségből előállított, kifacsart folyadék.


Fottalan

"Ő gyümölcslevet iszik." nem fogadja el, pedig semmi különbség nincs a jelentésben. Más, hasonló mondatoknál elfogadja, ha a "megissza" vagy "megeszi" szó helyett "Ő ... iszik" vagy "Ő ... eszik" szerepel.


geobagoly

Megissza a szörpöt


furacs30

én is ezt írtam, de nem tetszett neki, a juice szerinte nem szörp :(


DudsAttila

Nem már gyülölcslevet. Egy kicsit figyeljenek már oda. Most ez miatt vett el egy életet. Köszi. Ez nincs bekalkulálva.


csilluka77

Ilyen jellegű helyesírási hibáért nem vesz el életet. Én is gyümölcslevet írtam, de megvan az összes életem.


woodtomi

Boccs, de a program hibás, itt. Ha már játszunk :) most az elején tisztázzuk a dolgokat, mi lesz a majd ha én megmondtam volna, ez sosem lett volna, tipusú mondatoknál :)


jo.gigolo

Jah nagyon is hibas idegesitoo


stefaniare4

Magyar nyelvi hibat kovettem el..nyugodtan vedd el az osszes eletemet..-.-


Korall9

Gyükölcslét?????


vincicki

Gyümölcslevet nem gyükölcslé


FerencBerei

A juice is gyümölcslé, nálunk általában naracslevet értünk ez alatt, de az angolok nem. Legfejebb ki k hangsujozni hogy mijen juice!


aptg.gabi

hangsúly, milyen :(


htiger

szerintem "fruit juice"lenne a gyümölcs lé nem simán a "juice"


Gubcsika

Az miert nem jó, hogy gyümölcslevet iszik?!


LOLFACETROLFACE

Hol a fa**ba a gyumolcs


aptg.gabi

úgy, ahogy írtad fába, fűbe stb. ha már ettől kikészülsz, akkor most hagyd abba!


jigglyke

Gyümölcslé? Ne már...


Aszusz11

ő iszik a gyümölcsléből..... miért nem jó????


Mr.Crazy

Mert nem csak iszik belőle, hanem megissza az egészet.


Aszusz11

aham... köszönöm :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.