A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The girls' dogs."

Fordítás:A lányok kutyái.

4 éve

15 hozzászólás


42Borisz

Hogy lehet hallani azt, hogy hol van az aposztróf? Hiszen a girls' esetében több lány birtokol, a girl's - nél pedig csak egy... (ha jól értelmezem) Mi az ejtésbeli különbség?

4 éve

OldAkita

Az angol se hallja ki. Visszakérdez és pontosítást kér. Tőlünk se várja el a program hogy halljuk hol az aposztrof, ezért mind ez egyes, mind a többes számot elfogadja.

4 éve

LszlHutczk

En inkabb gorlsisnek ejtem

4 éve

frankj205

Én nem értem miért van a girls'-nél aposztróf eleve. Sehol se tanultam így, sehol sem láttam ilyet. Azt viszont tudom, hogy a girl's E/3. Nem értem, hogy miért nem lehet girls-t írni, girls' helyett, engem totálisan összezavar, mindig elírásnak érzem.

4 éve

Lemooon

girl's dogs: egy lánynak a kutyái girls' dogs: lányoknak a kutyái -> s-re végződő szavaknál az ' jelöli a bitrokos szerkezetet

4 éve

tozikek

Így van!De simán elfogadta a The girl's dogs formát is mert hallás után ez is jó megoldás.

4 éve

Capi01

Én helyesen írtam, de köszi a magyarázatot Lemoon! :)

2 hónapja

andika0503

Engem is összezavar...

4 éve

Gallpapa

Ha csak hallanám én bizony hülyén halnék meg. Képtelenség a többesszám és a birtokos eset megkülönböztetése ( legalábbis számomra ) Biztos egy született angolnak ez nem gond, ha csak nem hadar, pöszít vagy raccsol a beszélgető partnere. De mint tudjuk ezek a beszédhibák nem ismertek a született angolok köreiben. :-)

4 éve

csoopi

A lanyok kutyak ;)

3 éve

kolozsia

azt is elfogadta: the girl's dogs viszont a fordítás szerint nem ezt várta, mert itt egy lány a birtokos azzal egyes értek, hogy nem lehet hallani az aposztróf helyét

4 éve

Marcipan86

Girl's dogs- ot lany kutyáira fordítottam és nem fogadta el . Lanyok kutyait fogadta el. :-( Hol lehet jelenteni?

3 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

"The GIRLS' dogs." ( Nem ugyanaz, mint amit Te leírtál.( GIRL'S) Az aposztróf a "s" után van nem az l" után. ( GIRLS' nem = GIRL'S (lányok valamije nem = lány valamije)) A hiba bejelentés pedig minden lecke alján bal oldalt található.

3 éve

Attila075

A lányok kutyák, ha többesszámba vannak a lányok úgy szebben hangozna hogy: Dogs of the girls.

2 éve

KatalinPal5

sposztrpf nélkül el kell hogy fogadja

6 hónapja