1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Húst főzök."

"Húst főzök."

Fordítás:I cook meat.

February 1, 2014

3 hozzászólás


dobisan

A program azt ítélte helyesnek hogy "I'm cooking meat." Az "I am" az létige nem? Vagyis én vagyok. Nem vagyok biztos benne hogy ez így helyes lenne.


TloszAnob

"I cook meat." -- Egyszerű Jelen (Simple Present Tense) Egy szokásos cselekmény ami a beszéd pillanatában nem feltétlenül történik.

"I am cooking meat" -- Folyamatos Jelen (Present Continuous Tense) A beszéd pillanatában éppen folyamatban levő cselekmény.

Mind a kettő azt jelenti-------- Húst főzök.


Sejben

Szerintem is mind a kettő helyes kéne legyen. Egyébiránt jelölni kéne, hogy általánosságról van-e szó, vagy folyamatban lévő cselekményről. Vagy rosszul tudom?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.