A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Húst főzök."

Fordítás:I cook meat.

4 éve

3 hozzászólás


dobisan

A program azt ítélte helyesnek hogy "I'm cooking meat." Az "I am" az létige nem? Vagyis én vagyok. Nem vagyok biztos benne hogy ez így helyes lenne.

4 éve

TloszAnob

"I cook meat." -- Egyszerű Jelen (Simple Present Tense) Egy szokásos cselekmény ami a beszéd pillanatában nem feltétlenül történik.

"I am cooking meat" -- Folyamatos Jelen (Present Continuous Tense) A beszéd pillanatában éppen folyamatban levő cselekmény.

Mind a kettő azt jelenti-------- Húst főzök.

4 éve

Sejben

Szerintem is mind a kettő helyes kéne legyen. Egyébiránt jelölni kéne, hogy általánosságról van-e szó, vagy folyamatban lévő cselekményről. Vagy rosszul tudom?

3 éve