1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şimdilik onun bir ceketi var…

"Şimdilik onun bir ceketi var."

Çeviri:For the moment, he has a coat.

February 1, 2014

32 Yorum


hacisleyma

He has a jacket for now olmazmi


ProwlingParis

olur.

Bu arada buraya alternatif olduğunu düşündüğümüz cevaplari yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. Eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!


TunaAcm

Bilen bilmeyen yorum yapiyor kafalar karışıyor lütfen doğruyu bilmeyen birşey yazmasın sorular hariç


esraturguut

Neden? Farklı cevapları da öğrenmemiz güzel bir şey değil mi?


SalihDemir3

At the olmuyor muydu?


Selcen_Ozturk

at the moment= şu anda

for the moment= şimdilik


ReCo741280

İyi ki varsın


Met1342

Teşekkürler Selcen hanım :)


zenubya

Turkce anlamlar ingilizce cumleleri karsilamiyor ve kafam karisiyor.. he has a coat o bir cekete (monta) sahip.


Furkan.96

Malesef bazı kelimelerin tam çevirisi mümkün olmuyor karışıklığın sebebi bu. Yerine alternatif kelimeler kullanarak anlamaya çalışmak daha çok kolaylık sağlayacaktır.


BarYapar

He yerine him gelmesi gerekmiyormu.


Met1342

Hayır! Grammar-de böyle bir kanun yok. Hem de: Him=ona, onu
Senin dediğin gibi yapsak: Him has=ona (onu) .... var O zaman cümle doğru olmaz!

He has=onun ... var (He=o olsa bile Grammar-de he (ve ya she) kullanılır)


sefa463379

Moment zaman olarak kullanıldığını bilmiyordum:))


Furkan.96

For the moment bir kalıp mı ?


Ibrahimztr

For the now olmuyor mu


Senane

For the present da olamliydi


hacimokey777.

ben de aynı fikirdeyim, for the present olabilrdi.


TozylmazNa

present olmaz yahuu


p8t8rc8k14

anlamadım önceki derslerde hiç ŞİMDİLİK olan cümle vermediler...


batuhan227618

Neden her degilde she onun diyor


Lale188

Şimdilik manası veren kelimeler:For now,for the present,for the moment,presently,for the time being..


berkeguvenc

Zaman belirten kelimeler en son yazılmıyor mu?


Aknby

for the present da for the moment gibi kabul edilmeliydi. Küçükken ahmet kaya' nın ' simdilik hoşçakal yaban çiçeğim" şarkısını " for the present good bye my wild flower " diye tercüme etmiştim. Hala bilmiyorum bu tercümede ne hatalar var? Still I do not know...


halime525037

Haklısın akıncığım


OrHaN.yildiz

for a while niçin kabul edilmiyor?


julietmehtap

For now he has a coat!


chndmrc

Arkadas kadin erkek belirtmemis cumlede 'he' kullandik diye cümleyi yanlış saydı, iş değil


FiratTurker35

''For now ,he has a coat '' desek olmuyor mu ?


MehmetSemi40610

He oliyoda niye she olmiyor


Burakhann1

her has a coat at the moment. Neden olmuyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.