"Şimdilik onun bir ceketi var."

Çeviri:For the moment, he has a coat.

February 1, 2014

25 Yorum


hacisleyma

He has a jacket for now olmazmi

February 1, 2014

ProwlingParis

olur.

Bu arada buraya alternatif olduğunu düşündüğümüz cevaplari yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. Eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!

February 1, 2014

TunaAcm

Bilen bilmeyen yorum yapiyor kafalar karışıyor lütfen doğruyu bilmeyen birşey yazmasın sorular hariç

January 22, 2019

efikBalc

Bence olur.

April 12, 2018

SalihDemir3

At the olmuyor muydu?

February 2, 2014

Selcen_Ozturk

at the moment= şu anda

for the moment= şimdilik

February 2, 2014

ReCo741280

İyi ki varsın

May 20, 2018

Mehtab9613

Teşekkürler Selcen hanım :)

July 16, 2018

zenubya

Turkce anlamlar ingilizce cumleleri karsilamiyor ve kafam karisiyor.. he has a coat o bir cekete (monta) sahip.

August 28, 2014

sefa463379

Moment zaman olarak kullanıldığını bilmiyordum:))

October 1, 2017

Ibrahimztr

For the now olmuyor mu

April 26, 2014

Senane

For the present da olamliydi

August 18, 2014

hacimokey777.

ben de aynı fikirdeyim, for the present olabilrdi.

September 11, 2014

TozylmazNa

present olmaz yahuu

October 25, 2017

cntrk

Currently

March 2, 2015

p8t8rc8k14

anlamadım önceki derslerde hiç ŞİMDİLİK olan cümle vermediler...

November 16, 2016

BarYapar

He yerine him gelmesi gerekmiyormu.

May 21, 2017

Mehtab9613

Hayır! Grammar-de böyle bir kanun yok. Hem de: Him=ona, onu
Senin dediğin gibi yapsak: Him has=ona (onu) .... var O zaman cümle doğru olmaz!

He has=onun ... var (He=o olsa bile Grammar-de he (ve ya she) kullanılır)

July 16, 2018

batuhan227618

Neden her degilde she onun diyor

August 3, 2017

Lale188

Şimdilik manası veren kelimeler:For now,for the present,for the moment,presently,for the time being..

July 26, 2018

berkeguvenc

Zaman belirten kelimeler en son yazılmıyor mu?

October 12, 2018

AknK6

for the present da for the moment gibi kabul edilmeliydi. Küçükken ahmet kaya' nın ' simdilik hoşçakal yaban çiçeğim" şarkısını " for the present good bye my wild flower " diye tercüme etmiştim. Hala bilmiyorum bu tercümede ne hatalar var? Still I do not know...

December 3, 2018

halime525037

Haklısın akıncığım

February 14, 2019

orhan123424

for a while niçin kabul edilmiyor?

June 10, 2019

julietcryer

For now he has a coat!

September 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.