"The men read the newspaper."

Vertaling:De mannen lezen de krant.

February 1, 2014

7 opmerkingen


Hiddeiscool

Waarom niet de man leest?

February 14, 2014

Lavinae

Omdat 'men' meervoud is. Het is dus 'de mannen [lezen]' en niet 'de man [leest]'. :)

February 15, 2014

Tonvanmaar

je kunt niet verstaan of het meervoud is

March 24, 2014

hetechocomel

The man reads vs. The men read.

Aan het werkwoord kun je dus horen of het enkelvoud of meervoud is :)

April 10, 2014

daantjexo010

weet iemand wanneer het man is en niet men??

September 16, 2015

roditte

het is man als het 1 man is, en het is men als het meerdere mannen zijn

November 25, 2016

Elles144988

Man is enkelvoud dus vertaal je met man en men is meervoud en vertaal je dus met mannen

October 20, 2015
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.