"Mymotherwearspantsbecausesheisamodernwoman."

Fordítás:Az édesanyám nadrágot hord, mert ő egy modern nő.

4 éve

19 hozzászólás


kia1024

véleményem szerint: 1 "anyám" jelentése ekvivalens "édesanyám" jelentésével. 2 a nadrágot hordani és viselni is ugyanazt jelenti.

4 éve

eviii91

en anyukamat irtam, azt ne irjatok .)

4 éve

LichDesign

Nekem se fogadta el. :)

4 éve

LszlGyrgy

Jelenteni kell a fordítási alternatívákat, s beépítik a programba. Még meg is köszönik levélben. :-)

4 éve

cslevente

mamám se jó

4 éve

othjo

Ez miért is hibá (mert egy perce nézem és nem látom): "Anyám nadrágot visel mert ő egy modern nő"

4 éve

theonlymeezz

hiányzik az "az"

4 éve

vasvariistvan

Nekem itt nem hiányozna.

6 hónapja

AnnaM981000

fordítási alternatívák: édesanyám-anyukám/anyám és hord-visel

4 éve

Kolesza

Ilyenkor mindig jelentsétek hogy javítani tudjàk!

4 éve

fregoli

A pants az nem többes szám?

4 éve

Nndi666330

Azért nem többes szám mert az angoloknál azt jelenti itt a "többesszám" mert két dzára van. Ez az ollónál is így működik.

1 hónapja

naxatin
naxatin

pants = nadrágok, nem?????

4 éve

kalmarattila

Angolban ez egy fura kivétel, azért pants mert két szára van...

4 éve

papoo47
papoo47

A ...mamám miért nem jó?????

4 éve

theonlymeezz

Nem tudom, hogy ki mit gondol, de szerintem a moder szó ha emberre vonatkozik az felvilágosult is lehet, vagy mi a szinonímája a modernnek a magyarban???

4 éve

LichDesign

Újszerű talán? :)

4 éve

theonlymeezz

köszi

4 éve

Ditke908578

kedves Duolingo, lehet hogy 150 évvel ezelőtt "modernnek" számított a nadrágot viselő nő, de jelenleg 2018-at írunk, így ez a példamondat kissé hülyén hangzik. (Nem nyelvtani, hanem elvi problémáim vannak a példamondattal.) Kissé életszerűbb és életközelibb példamondatok hasznára lehetnének a tanulóknak...

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.