1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We eat the meal."

"We eat the meal."

Fordítás:Megesszük az ételt.

February 1, 2014

25 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

patakocska64

The meal = az étel. Mondat végén illetve az főnév és ige után pedig tárgyként áll = az ételt. Ki és mit csinál az étellel? (Mi ) megesszük az ételt.

March 14, 2014

hoovirag

szerintem azért nem jó, hogy ételt eszünk, mert így nincs névelő. A mondatban pedig ott van a "the", és akkor az nem jó, hogy az ételt eszünk.

February 17, 2014

bolyosrobi

"Eszünk" miért nem jó

February 12, 2014

Fruzsi100

hát igen... a köznyelvben nem használjuk az étkezünk kifejezést. nem vagyunk olyan felsöbbrendüek mint az angolok. szóval én is maradok az " eszünk " -nél

February 19, 2014

marcell170894

Eszegetüng xxdd

May 19, 2018

mercike01

"Ételt eszünk. ez miért nem jó????

February 12, 2014

Deejaykoby

Ha ott a 'the' mint hatarozott nevelő A/AZ, akkor miért gondoljatok hogy magyarban nem arra van szükség. Határozott nevelővel a mondatban szükség van az A/AZ szóra... Megesszük AZ ételt; AZ ételt esszük. Ételt eszünk vagy hasonlók az mind határozatlan így nem jó, akárhogy erősödtök, hogy jónak kell lennie. Nem az a kérdés hogy tudod legjobban rövidíteni a mondatot :)

June 1, 2014

Bigiee7

ez nem elfogadható ? - ennivalót eszünk -

February 11, 2014

mercike01

"Ételt eszünk. ez miért nem jó????

February 12, 2014

edelenyber

Az 'ebédelünk' nem helyes? :/

February 13, 2014

hniki9

Nem mert az we have lunch lenne. Vagy pedig we eat lunch.

February 21, 2014

AladrFodor

csatlakozom.... ételt eszünk

February 13, 2014

Katixd

Mi az ételt esszük. Ez a megoldás

February 21, 2014

hniki9

Miért nem jó az, hogy ételt eszünk?

February 21, 2014

ViktorSzabo

Jo az etelt eszünk máshol nem ilyen szörös szivü a progi most nemtudom mit sz.pat!

February 26, 2014

anita.holo

Miert nem jo az hogy " mi etelt eszunk"??

April 22, 2014

F.Nikoletta

Mert ott a the

May 31, 2014

BabusAli

mi mást ennénk, ha nem ételt?! Ezért nem logikus a helytelenség arra, hogy mi eszünk. Ezt a magyar úgy mondja, hogy: eszünk.

May 12, 2014

halolaj

A " mi étkezünk" -et adja helyesnek, de ez a magyarban ugyanaz, mint a "mi eszünk", ezt pedig mégsem fogadja el............. ????

May 31, 2014

fafeju

Borzaszto ez a gepi hang!!!!!! Egyszeruen erthetetlen szamomra a legtobb esetben!!!!!

June 8, 2014

panki122

the meal? az holvan?

September 3, 2014

Yordi_prt

Megzabbantunk egy étlelet

September 15, 2014

HuberEdit

Nekem egyszerűen elfogadta,hogy "Eszünk "

April 9, 2018

marcell170894

Eszegetjük xdd

May 19, 2018

Irma491632

Nincs a mondatban a vacsora kifejezés ,rossz a fordítás !

February 26, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.