"Weeatthemeal."

Fordítás:Megesszük az ételt.

4 éve

25 hozzászólás


patakocska64

The meal = az étel. Mondat végén illetve az főnév és ige után pedig tárgyként áll = az ételt. Ki és mit csinál az étellel? (Mi ) megesszük az ételt.

4 éve

mercike01

"Ételt eszünk. ez miért nem jó????

4 éve

hoovirag

szerintem azért nem jó, hogy ételt eszünk, mert így nincs névelő. A mondatban pedig ott van a "the", és akkor az nem jó, hogy az ételt eszünk.

4 éve

bolyosrobi

"Eszünk" miért nem jó

4 éve

Fruzsi100

hát igen... a köznyelvben nem használjuk az étkezünk kifejezést. nem vagyunk olyan felsöbbrendüek mint az angolok. szóval én is maradok az " eszünk " -nél

4 éve

marcell170894

Eszegetüng xxdd

6 hónapja

Deejaykoby

Ha ott a 'the' mint hatarozott nevelő A/AZ, akkor miért gondoljatok hogy magyarban nem arra van szükség. Határozott nevelővel a mondatban szükség van az A/AZ szóra... Megesszük AZ ételt; AZ ételt esszük. Ételt eszünk vagy hasonlók az mind határozatlan így nem jó, akárhogy erősödtök, hogy jónak kell lennie. Nem az a kérdés hogy tudod legjobban rövidíteni a mondatot :)

4 éve

Bigiee7

ez nem elfogadható ? - ennivalót eszünk -

4 éve

mercike01

"Ételt eszünk. ez miért nem jó????

4 éve

edelenyber

Az 'ebédelünk' nem helyes? :/

4 éve

hniki9

Nem mert az we have lunch lenne. Vagy pedig we eat lunch.

4 éve

AladrFodor

csatlakozom.... ételt eszünk

4 éve

Katixd

Mi az ételt esszük. Ez a megoldás

4 éve

hniki9

Miért nem jó az, hogy ételt eszünk?

4 éve

ViktorSzabo

Jo az etelt eszünk máshol nem ilyen szörös szivü a progi most nemtudom mit sz.pat!

4 éve

anita.holo

Miert nem jo az hogy " mi etelt eszunk"??

4 éve

F.Nikoletta

Mert ott a the

4 éve

BabusAli

mi mást ennénk, ha nem ételt?! Ezért nem logikus a helytelenség arra, hogy mi eszünk. Ezt a magyar úgy mondja, hogy: eszünk.

4 éve

halolaj

A " mi étkezünk" -et adja helyesnek, de ez a magyarban ugyanaz, mint a "mi eszünk", ezt pedig mégsem fogadja el............. ????

4 éve

fafeju

Borzaszto ez a gepi hang!!!!!! Egyszeruen erthetetlen szamomra a legtobb esetben!!!!!

4 éve

panki122

the meal? az holvan?

4 éve

Yordi_prt

Megzabbantunk egy étlelet

4 éve

HuberEdit
HuberEdit

Nekem egyszerűen elfogadta,hogy "Eszünk "

8 hónapja

marcell170894

Eszegetjük xdd

6 hónapja

DraToroczkai

?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.