1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We eat the meal."

"We eat the meal."

Fordítás:Megesszük az ételt.

February 1, 2014

25 hozzászólás


patakocska64

The meal = az étel. Mondat végén illetve az főnév és ige után pedig tárgyként áll = az ételt. Ki és mit csinál az étellel? (Mi ) megesszük az ételt.


hoovirag

szerintem azért nem jó, hogy ételt eszünk, mert így nincs névelő. A mondatban pedig ott van a "the", és akkor az nem jó, hogy az ételt eszünk.


bolyosrobi

"Eszünk" miért nem jó


Fruzsi100

hát igen... a köznyelvben nem használjuk az étkezünk kifejezést. nem vagyunk olyan felsöbbrendüek mint az angolok. szóval én is maradok az " eszünk " -nél


mercike01

"Ételt eszünk. ez miért nem jó????


Deejaykoby

Ha ott a 'the' mint hatarozott nevelő A/AZ, akkor miért gondoljatok hogy magyarban nem arra van szükség. Határozott nevelővel a mondatban szükség van az A/AZ szóra... Megesszük AZ ételt; AZ ételt esszük. Ételt eszünk vagy hasonlók az mind határozatlan így nem jó, akárhogy erősödtök, hogy jónak kell lennie. Nem az a kérdés hogy tudod legjobban rövidíteni a mondatot :)


Bigiee7

ez nem elfogadható ? - ennivalót eszünk -


mercike01

"Ételt eszünk. ez miért nem jó????


edelenyber

Az 'ebédelünk' nem helyes? :/


hniki9

Nem mert az we have lunch lenne. Vagy pedig we eat lunch.


AladrFodor

csatlakozom.... ételt eszünk


Katixd

Mi az ételt esszük. Ez a megoldás


hniki9

Miért nem jó az, hogy ételt eszünk?


ViktorSzabo

Jo az etelt eszünk máshol nem ilyen szörös szivü a progi most nemtudom mit sz.pat!


anita.holo

Miert nem jo az hogy " mi etelt eszunk"??


BabusAli

mi mást ennénk, ha nem ételt?! Ezért nem logikus a helytelenség arra, hogy mi eszünk. Ezt a magyar úgy mondja, hogy: eszünk.


halolaj

A " mi étkezünk" -et adja helyesnek, de ez a magyarban ugyanaz, mint a "mi eszünk", ezt pedig mégsem fogadja el............. ????


fafeju

Borzaszto ez a gepi hang!!!!!! Egyszeruen erthetetlen szamomra a legtobb esetben!!!!!


panki122

the meal? az holvan?


Yordi_prt

Megzabbantunk egy étlelet


HuberEdit

Nekem egyszerűen elfogadta,hogy "Eszünk "


Irma491632

Nincs a mondatban a vacsora kifejezés ,rossz a fordítás !

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.