Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eat!"

Çeviri:Ye!

4 yıl önce

6 Yorum
Tartışma kilitli.


lugihaue

Yeni öğreniyorum ingilizceyi ama "Eat !" sorusuna "yemek" cevabını verdim. doğru cevap olarak "Ye !" olmasını söylüyor. Tamam ama "Yemek !" cevabıda doğru kabul edilemez mi ben mi yanlış düşünüyorum ?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

yemek = food --- to eat = yemek (fiil mastarı)

eat! = yemek fiilinin ikinci tekil/çoğul kişi çekimi, yani bizdeki emir kipi.

4 yıl önce

lugihaue

Teşekkürler.

4 yıl önce

miss_zby

eat hem isim hem fiil olarak kullanılamaz mı ? ben yemekolarak biliyorum ama ye olarak çıktı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

isim olarak kullanilamaz

4 yıl önce

miss_zby

peki :) teşekkürler

4 yıl önce