"Eat!"

Çeviri:Ye!

4 yıl önce

11 Yorum
Tartışma kilitli.


lugihaue

Yeni öğreniyorum ingilizceyi ama "Eat !" sorusuna "yemek" cevabını verdim. doğru cevap olarak "Ye !" olmasını söylüyor. Tamam ama "Yemek !" cevabıda doğru kabul edilemez mi ben mi yanlış düşünüyorum ?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

yemek = food --- to eat = yemek (fiil mastarı)

eat! = yemek fiilinin ikinci tekil/çoğul kişi çekimi, yani bizdeki emir kipi.

4 yıl önce

lugihaue

Teşekkürler.

4 yıl önce

miss_zby

eat hem isim hem fiil olarak kullanılamaz mı ? ben yemekolarak biliyorum ama ye olarak çıktı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

isim olarak kullanilamaz

4 yıl önce

miss_zby

peki :) teşekkürler

4 yıl önce

TCAta

off yemek doğru ama

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hayır. yukarıda yazıyo.

4 yıl önce

Mustafaonay

Bende yemek cevabı verdim ama gerçekten yukarıdan yazan açıklamayı okuyunca evet '' ye '' olabilir diye düşünüyorum ama yine de bizim bildiğimiz yemek eylemini kabul etmesi lazımdı

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

İngilizce'de fiilin mastar halini belitmek için başına "to" konur.

yemek (fiil mastarı) = to eat yemek (isim) = food

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sonunda ünlem işareti var, emir kipi olduğu belli o yüzden

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.