1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men drink."

"The men drink."

Fordítás:A férfiak isznak.

February 1, 2014

35 hozzászólás


SawHun

Man (a betűvel) = férfi Men (e betűvel) = férfiak (rendhagyó többesszám)


Rkus89746

Nem értek belőle semmit


ViktorHaja1

Ezt én is tudtam.Egyébként a nőnél is így van.Woman=nő women=nők rendhagyó többesszám.


ani1012

Oké, hogy man-férfi, men-férfiak, de kiejtésileg ugyan az. The man drink. -a férfi iszik. ha a férfiak isznak akkor szerintem nem drink (iszik) hanem drinks (isznak).


Effa

the man drinks mígy a másik csak the men drink :)


ZerzaPterB

becsapós! köszi!


ViktorHaja1

Fordítva van!:)


Lacka68

Ezt nem ertem miert tobbes szam?


Bogi1215

mert férfi=egyes szám férfiak=többes szám man=egyes szám men=tőbbes szám


BilibokBal

Mert men nem man


Angelusz

Kiejtésbe honnan kellene tudnom,hogy többes szám vagy egyes szám?


askat1951

Az -s csak esz.3.személynél van, tehát máris lehet tudni


JzminKun

Jajajaaaa... Köszönöm én ezt nem tudtam


M.Kitto1

Man=egyes szám Men=többes szám


Zsanett88

Én sem értem nem ez az első amit igy javit ki.


szoszokiki

mEn többes, mAn egyes


Zsanett88

igen közben eszembe jutott


VidaLuca1

Tök jól mondom ki erre nem fogadja el


SzabWanda0

hol van itt a többesszám ??? :o


Jzmin520175

Ez igaz a fiuk isznak ismétlem isznak de mit?


Magdi0916

Ády kérdése az enyém is!


TthKlmn

Azt írtam a férfiak isznak, erre jön a reakciójuk hogy nem jó pedig ő is az írta! meg kell jegyeznem hogy előtte amikor jeleztem hogy kész vagyok nem reagált semmit csak később jelezte hogy rossz!De ez nem az első eset, és ilyenkor mit kell gondolnom hogy jóindulatúak?


TthKlmn

Ugyan az, és most jó, hihetetlen de átengedett, vajon miért?


Svi220356

Élöszoban a ferfi man és a ferfiak men kiejtése ugyan az


Mzli16

SawHun köszönöm szépen


Angie337307

Oke,hogy men tobbesszam.De akkor nem "drinks"?


NaomiMazsola

Fbxxsgbvdffetsdgvcfhjj

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés