"The women"

Çeviri:Kadınlar

February 1, 2014

3 Yorum
Tartışma kilitli.

Konu önem sırasına göre

mlkcnk

Bir kelimeyi çoğul yaparken illa -s takısı gelir diye genelleme yapmak büyük bir hatadır nesneleri yada varlıkları çoğul yaparken düzensizde olabilirler örnek olarak woman kadın demekken women ise kadınlar demektir. :-)

March 29, 2014

osmanakbiy

The Women yada the woman oldugunu anlamak cok zor

February 21, 2014

Selcen_Ozturk

pek de değil aslında. women wimın gibi okunurken woman wumın gibi okunur. şuradan da ikisini arka arkaya dinleyebilirsini mesela http://translate.google.com.tr/#en/tr/woman%20women

March 2, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.