1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women"

"The women"

Çeviri:Kadınlar

February 1, 2014

5 Yorum
Tartışma kilitli.


mlkcnk

Bir kelimeyi çoğul yaparken illa -s takısı gelir diye genelleme yapmak büyük bir hatadır nesneleri yada varlıkları çoğul yaparken düzensizde olabilirler örnek olarak woman kadın demekken women ise kadınlar demektir. :-)


osmanakbiy

The Women yada the woman oldugunu anlamak cok zor


Selcen_Ozturk

pek de değil aslında. women wimın gibi okunurken woman wumın gibi okunur. şuradan da ikisini arka arkaya dinleyebilirsini mesela http://translate.google.com.tr/#en/tr/woman%20women


cidoga

woman yazıyo ben kadın yazıyom kadınlar çıkıyo s eki gelmesi gerekki çoğul olsun ingilizcede kural bu


Selcen_Ozturk

hayir, Ingilizcede kurala uymayan sey coktur, bu da onlardan biri. suraya göz at https://www.duolingo.com/comment/1432522

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.