Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The women"

Çeviri:Kadınlar

4 yıl önce

3 Yorum
Tartışma kilitli.


osmanakbiy

The Women yada the woman oldugunu anlamak cok zor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

pek de değil aslında. women wimın gibi okunurken woman wumın gibi okunur. şuradan da ikisini arka arkaya dinleyebilirsini mesela http://translate.google.com.tr/#en/tr/woman%20women

4 yıl önce

mlkcnk

Bir kelimeyi çoğul yaparken illa -s takısı gelir diye genelleme yapmak büyük bir hatadır nesneleri yada varlıkları çoğul yaparken düzensizde olabilirler örnek olarak woman kadın demekken women ise kadınlar demektir. :-)

4 yıl önce