Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlan bir elma yer ve ben ekmek yerim."

Çeviri:The boy eats an apple and I eat bread.

4 yıl önce

30 Yorum


chumarro

boy eats an apple and I "eats" bread diyorum ve kabul edilmiyor. Fakat önceki sorularda hep "I eats bread" şeklinde geçiyor s takısı neye göre ekleniyor?

4 yıl önce

Cemozel

S takisi sadece he she ve it te gelir

4 yıl önce

cimbom10

siz hocamisiniz benim gibi ogrenci mi ^__ ^

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Şurada gördüğün kadro olarak kursu yapanlarız

course/en/tr

4 yıl önce

navavaner

iyiymiş ya. site tamamen ücretsiz şu an, ilerde ücretli olma ihtimali var mı acaba?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, hep ücretsiz kalacak

4 yıl önce

arastam

sen ne okuyon kı kucuk ogrencı

4 yıl önce

berfinn00

She he ve it olanlar s eki alir I you we they s eki almaz

4 yıl önce

2duygu2

S' takası he she it ' getirilmektedir

4 yıl önce

HasanGezer1

He she is de oluyo o

4 yıl önce

MenekeOru

He she it de gelir sadece s takası

3 yıl önce

Neslihan_Elif

S takisi sadece şhe it ve hede gelir

3 yıl önce

demirci37

Supersiniz. Boyle bir projeyi yapan katkisi bulunan herkese cok tesekkkur ederim. Hayat paylasinca guzell ;)

4 yıl önce

Hikmetbki

The boy eat an apple yerine he eats an apple neden olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü "he" o demek, kelimeyi çevirmelisin

4 yıl önce

kkocagoz1

Valla İngilizcemi gelistirdim,ispanyolcaya da bakacagim.Diger dilleri deneyen var mi?

4 yıl önce

cltkn

ben he boy diye yazdım the boy oluyormuş onu anlamadım

4 yıl önce

omercito
omercito

He boy diye bir kullanım yok. "Boy" bir isim/noun ve isimlerden önce bir belirteç/article kullanmamız gerekiyor. "The" belirteçini bilinen/belirli noun'lar için kullanıyoruz. "A, an" belirteçlerini ise bilinmeyen/belirsiz noun'lar için kullanıyoruz.

4 yıl önce

bluegirlminel13

He ve boy demek erkeklik anlamina geliyo zten.the boy derken "the" boy kelimesine yardimci oluyo gibi bisey.

4 yıl önce

Wedad_Doody

(I eat the bread) why wrong??

4 yıl önce

omercito
omercito

I eat the bread - Ekmeği yerim

The bread you're talking about is specific in this sentence.

4 yıl önce

ENESAKPINA

The boy eats an apple and I am eat bread yazdım yanlış niye " am"takısı gelmiyoki

4 yıl önce

omercito
omercito

"am/is/are" "to be" yani "olmak" fiilinin çekimleridir. Burada "to eat" yani "yemek" fiilini kullanmanız gerekiyor. İkisini bir arada kullanmanız zaten yanlış.

  • I am an apple. = Ben bir elmayım.
  • I eat an apple. = Ben bir elma yerim.
  • I am eat an apple. = HATALI, iki fiili birlikte kullanmıyoruz.
  • I am eating an apple. = Ben bir elma yiyorum. (Burada "am" yardımcı fiil görevi görüyor.

Son cümle şimdiki zaman cümlesidir ve "am/is/are + verb-ing" şeklinde oluşturulur. Belki onunla karıştırmış olabilirsiniz.

4 yıl önce

Utumyo

"The boys eats an apple and I eat the bread." neden olmadı?

4 yıl önce

SleymanOsm

The boy an eat apple and i am eat bread yazdım neden yanlış oluyor ?

4 yıl önce

MeryemErva1

I am eat bread yazdm kabul etmedi biraz once buna benzer cumlede de sadece I kullandm diye kabul etmemisti bunu hala çakamadm yha

3 yıl önce

pialypys

I harfini kucuk yazdim diye cümleyi kabul etmedi son sorudaydim :(

3 yıl önce

MuhammedEr16

Neden "I" oluyorda "I'm yada I am" olmuyor.

3 yıl önce

redokan

Bread yerine board yazdim kabul etti :D

3 yıl önce